Vergeleken met Gameboy advance heb je die graphics vanSpiderman gezien ahh iedereen verkoop die xbox tog!!!!als je een gba hebt dan wil je nie anders meer dan gooi je je pc erbij weg!!
oehooewwww Kijk dan je kan plakken aan een echte klok dat kan in spiderman op de xbox niet!!! en zie je dat detail in d emuur echte krakjes!!
En dan ben ik hier de halve gare die niet snapt dat dit fake is! WHAHAHAHAHA, maarre, wrm deze thread, tis toch volkome useless
;o) Life is Useless !!!!!!!!! Maar ehhh zonder uselesse chats is het allemaal te usefull dus dat is echt useless saai!!! ehhh maar deze chat is wel usefull want anders had ik je dit niet gezegd! En hij is usefull vanwege dat we allemaal kunnen zien hoe we blij we met een usefull xbox kunnen zijn!!!! en niet met een gba hoeweel die ook wel weer usefull is je kunt er usefull tv op zien
No Problem ik ben een wise girl Yah I know!!! Vooral e cards maarja dat zal wel fokkin duur worden!!!
Lolletje op zijn tijd moet kunnen.. GBA rulez.. Zijn coole dingen. Is gewoon een mini SNES.. SNES 0wns..
hmzz Sinds wanneer is alles bloed serieus dan ehhh games is toch fun ehhhh maar ik wel begrijp !!! maarja das wel koel maarja komen ook genoege nieuwe gamepjes op uit maarja ik heb geen gba nog nooit iemand zien spelen alleen kuri kuri nog wat gezien in een winkel