Mijn Xbox is weg Hij is vandaag opgehaald door UPS Ik zal jullie op de hoogte houden, hoe het loopt en hoe snel hij terug is Ik ben in diep treuren ps. mijn vriendin ook
//flauwmode Is je vriendin ook weg? bummer //flauwmode Ben wel benieuwd hoe lang het ongeveer duurt. Succes
Die gasten van de UPS zijn ook al niet te vertrouwen! Tegenwoordig kan je niks meer vertrouwen(moet toch maar mn xbox eens nakijken!)
niet the one pesten das lullig voor hem ! .] hij moet het verlies van zijn xbox verwerken ,en daar komt ook nog bij dat ze vriendin hem heeft verlaten . Gun hem wat verwerkings tijd *wacht* 6 5 4 3 2 1 0 . . . . hahahahahahah , ik ben lekker Halo krasvrij aaan het spelen en PGR is zo cool man echt , ik ga weer lekker verder gamen zo flauw ben ik eh
maar ja ik krijg wel een perfecte box terug, echt grote krassen waren het niet echt haarkrasjes, maar zekerheid voor alles nu zit er nog super goede garantie op. ik hoop dat jullie straks allemaal een niet werkende lens hebben en dat zal je net na de garantie periode krijgen.
dank je , ik zal je opmerking in me achterhoofd houden voor het geval het zo is .. dan meld ik het je wel .. heb jij ook zo je plezier
lullig voor je dat die weg is DIE VAN MIJ STAAT ER LEKKER NOG ik maak mijn lensje niet ral dus ik kan er langer op spelen mzzl en sterkte
ja zei zit met zo'n handvat in der *peep* "oh ja! rij es lekker over dat grind!, AAAAaaAAH!" "mmmmm, ja botsen, botsen, BOTSENNNN!!!!!!!" sorry liet me even gaan
Ik ga de mijne misschien ook opsturen.. *SNIF* Hopelijk gaat dat verwisselen van DVD-speler een beetje snel. Trouwens heeft er iemand enig idee of ze misschien ook je HD wissen?