Ik zat net te lezen dat je via je pc al met de xbox online kan gamen! Je moet wel een snelle permanente internetverbinding hebben, het liefst 256 kbit/s upstream. Je kan dan via een tunneling programma van Gamespy online gamen. Voor meer info ga naar: http://www4.tomshardware.com/consumer/02q1/020204/xbox-11.html
Je kan trouwens al met 128kbit upstream on-line spelen, dus met chello kan het net. Moet je wel met maar 1 persoon op de Xbox spelen. Deze service bestaat al zo'n 3 maanden, dus behoorlijk oud nieuws (naar wij dachten)
Allright, allright. Ik had dit ff gepost voor degene die het misschien nog niet wisten? Dat het bij jullie al bekend was, is natuurlijk duidelijk
Huh. Ik heb ook nog andere dingen te doen, dan alleen maar de hele dag te internetten en een forum vol te posten
Bwhaha, nee...wat is dat? Chill dude, als ik op je reageer is het nooit jullie maar jij. Punt twee......joke weejjewel*Xenior weet ook wel dat hij de enige is die kabouters verzameld* Koele naam by the way, ik heet ook ong. een beetje zo, serieus.
Hee ik ben chill hoor, ik was ook aan het joken een beetje onrust in de tent he? Jouw naam is btw ook wel koel man!
Jij weet mijn naam? Freaky! Maar jij bedoeld waarschijnlijk mijn uiterst koele nick Xenior Ik heet nl. Romilly (de zigeuner) Martijn zeker naar de launch dattie me nog niet aanpakt voor mijn offtopic handicap he.......yihaa! Onzin posten onzin posten onzin posten! Whahahahagha, geintje he vriendelijke vriend en ik heb nu al spijt.