XBOX kapot (Geeft foutmeldingen en maakt vreemde geluiden)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Halo Master X, 26 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Halo Master X

Halo Master X Forza Motorsport

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de laatste tijd mijn xbox wil opstarten dan geeft hij elke keer een foutmelding van dat de CD beschadigd is. dit kan niet het geval zijn want ik heb net PES 4 gekocht en dit spel deed het gelijk al niet. ook toen ik andere spellen in mijn xbox deed deden deze het niet terwijl deze het normaal altijd doen.
    als ik mijn xbox nu opstart hoor je nu elke keer getik en een paar seconden later geeft hij een foutmelding. ook hoor je hierbij vreemde geluiden.

heeft iemand een idee wat ik hieraan moet doen. moet ik een nieuwe xbox kopen kan ik hem zelf repareren of moet ik de klantenservice bellen van microsoft?

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nog garantie hebt zou ik gewoon ff bellen ja.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zelfde problemen gehad.
    DVD-drive was overleden !!!

Als je nog garantie heb moet je met M$ bellen !!!

4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet gewoon de Microsoft helpdesk bellen. het nummer staat in een van de boekjes die je bij de Xbox kreeg.
    Verder is het verstandig om je Xbox minimaal 1x per week af te stoffen en schoon te maken. Gewoon een droge stofdoek over de Xbox heen halen. En de controllerpoorts uit te blazen. Stof is namelijk de oorzaak van veel kapotte Xboxen. Als je dit gewoon minimaal 1x per week doet dan moet je Xbox langer mee gaan.

5. Halo Master X

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een cleandisc in je xbox lade geduwd ;)?

7. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Een cleandisk helpt wel maar niet genoeg. het verwijderen van stog en haartjes is het beste. Het is vooral het probleem ook bij de cooler, daar zitten kleine openingen waar stof naar binnen kan.

8. Halo Master X

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik hem zo'n lenscleaner gebruikt. een halfjaar geleden had het nog effect maar als ik dat nu doe gebeurt er niks. hij blijft vastlopen. het enige spel wat het nog doet is halo 2 en zelf dat spel hapert af en toe.

9. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Bel microsoft anders op. Het nummer staat in een vand e handleidingen die je bij je Xbox kreeg. Microsoft heeft altijd een oplossing. Maar let dus op: kopieer je savegames naar een memorycard want het kan zijn dat je je Xbox terug krijgt met een lege hardeschijf.

10. Halo Master X

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat telefoontje naar microsoft ga ik zekr doen. maar ik heb geen memorycard en ik vind het een beejte zonde om zo'n ding te kopen. hoe duur zijn die eigenlijk???

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    klopt ik sotf mijn Xbox eens per maand goed af en hij leeft al 2,5 jaar. Hij heeft zo nu en dan echter een 'tik' tijdens Halo 2, die na een paar tikken weer weg is :eek:, ik hoop dat ie het nog even red tot Xbox 2 :confused:

12. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    1x per maand is eigenlijk iets te weinig. Maar beter dan niks. Begeeft je Xbox het, ga hem dan niet zelf openmaken en proberen te repareren want als er dan wat gebeurt dan zit je. Je garantie geld dan niet meer omdat je zelf aan je Xbox hebt zitten sleutelen. Dit geld teven sook voor gemodde Xboxen en accesoires. Zelfs al het overspuiten van een controller kan uitmaken, Microsoft heeft dan het recht om de garantie te weigeren omdat je aan je Xbox / accesoires hebt zitten sleutelen.

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het antwoord is gegeven, en je had het kunnen vinden als je de zoekfunctie had gebruikt. Er is namelijk een thread over fouten van de XBOX.
    Ziehier, KLIK

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina