hey ik heb dus een best wel groot probleem. ik zette toestraks mijn xbox aan en ik hoor 2 harde knallen en er kwam rook uit langs de fan en waar de stroom ingaat. dus ik hem opengemaakt, en op het plastic waar me harddisk inzit zit een witte plek denk dat er soort kortsluiting is geweest ofzow want hij gaat nu dus ook gewoon heelemaal niet meer aan en ik denk dat ik gewoon een nieuwe xbox kan kopen tenzij iemand mij nog kan helpen ( denk het niet maarja )
Das ook lekker, een rokende xbox... Als er wat geknald is in je xbox kun je denk ik niet meer geholpen worden. Er is dan sowieso écht iets kapot in de xbox. Als er nog garantie op zit kun je de M$ helpdesk bellen en anders een nieuwe halen of w8en op de 360 natuurlijk (wat een prachtig antwoord tog weer, al zeg ik het zelf )
Tijd voor een nieuwe voeding. Is het een foxlink? Zoja even op de onderkant kijken of de 2 punten waar de stroomtoevoer aan vastzit nog goed zijn, zonee, even goed vastsolderen, en kijken of het werkt.
@corossi: nope die is al een jaar verlopen en ik heb hem al meerdere keren opengehad @slurpgeit: ja alles zit nog gewoon goed het is alleen wat zwart in dat hoekje waar de stroom binnekomt.
Gebruik je de nieuwe kabel? Zoja, dan is die waarschijnlijk gereset. Zet hem even aan door op het groene knopje te drukken. Wat een hilarische titel btw
heb ik al gedaan maar lukt nogsteeds niet offtopic: kon niks beters verzinnen Edit: wat voor filmpje? er valt niks meer te zien
Heb toevallig beetje heel oude xbox. Want laatst kreeg ik brief van microsoft door de bus, dat er sommige oude xboxen zijn waarvan de voeding niet goed van was. Van mij wisten ze dat dat ding oud was want ik heb em keer voor een nieuwe dvdspeler terug gestuurd.
Ook heb je garantie is hun fout dat die verkeerde voedingen heb geleverd. Dus je kan ze altijd bellen en vragen hoe en wat.
ook al ze vragen of hj gemod is??( weet dat ik er niet over mag praten maar er zit geen modchip in aleen is hij geflash ofzow paar maanden geleden maar daar ligt het neit aan denk ik) Edit: want als ik hem opstuur kunnen ze het zien als ze hem opstarten, want dan krijg je een totaal ander menu.
Reminds me aan een paar jaren geleden... We kregen een nieuwe PC, en de oude kreeg ik op m'n kamer. Ik wilde dat ding graag aansluiten enz, en me vader steeds maar zeggen dat ie geen tijd had, en dat ik de PC alleen met hem mocht aansluiten... Ja WTF dacht ik, dat kan ik zelf ook wel . Alles aangesloten, zet ik 'em aan: Boemmm + rook . Achteraf bleek er een knop te zitten om het voltage te veranderen. En juist die knop had ik op de een of andere manier omgezet . Maar ff ontopic: Zoals je het verteld lijkt het me dat je voeding naar de klote/ of dat je kortsluiting gehad hebt. Die witte vlek is misschien het gevolg van de kortsluiting.
ja dat denk ik ook ja dat ie kortsluiting heeft gemaakt met wat vuur enzo en vonkjes anders zit er geen witte plek op het plastic. offtopic: muhaaha lekker slim ook he
hmm kan ik die dan ook gewoon inbouwen zonder het te mollen?? het gaat trouwens om dit stukje waar het zwart is : http://photobucket.com/albums/v653/uhm666/?action=view¤t=xbox_inside_dead.jpg
En een uurtje geleden zag ik in een thread van jou dat je je xbox wilde verkopen. Nou, lekkere publiciteit Offtopic: Check mijn ava!