Hallo, Sinds vandaag doet me XBOX wel ineens heel raar. Als ik hem opstart krijg ik die "reactor" en daarna komt het XBOX logo in beeld. En daar blijft ie verder ook staan, verder doet ie niks meer. Ik heb hem pas 1.5 maand, en heb het bonnetje ook nog maar als ik hem terug breng krijg ik dan een nieuwe of moet ie dan opgestuurd worden e.d? Bedankt,
effe naar de helpdesk van microsoft bellen, en zeg je (in nederlands) wat precies het probleem is en dan krijg je enkele dagen later een doos thuis van ups zodat de xbox kan worden opgestuurd ter reparatie.
als ik gewoon naar de nedgame ga dan? Zullen ze het daar niet anders oplossen. Ze vertelde me duidelijk dat het bonnetje ook als garantiebewijs geld.
Garantie loopt via microsoft, geldt alleen als je een langere garantieperiode hebt bijgekocht voor 2 of 3 jaar, binnen de 2 jaar na aankoop moet je contact op nemen met microsoft.
in Engels En je moet naar het nr bellen wat op www.xbox.nl staat. NIET Microsoft Nederland of iets dergelijks!!
Helpdesk is niet meer engels je kunt vanaf 8 september gewoon nederlands praten omdat er nederlanders zitten en je moet gewoon het nummer bellen wat in jouw xbox handleiding staat of op xbox.nl
Ja, maar het kan ook zijn dat je van de winkel als 'service van de zaak' een andere box krijgt en dat zij het verder afhandelen met Microsoft... En je kan het altijd proberen natuurlijk
Nou dit zou eigenlijk niet mogen gebeuren. Heb nog een nes thuis staan en die doet het nog uistekend. Wel raar van de xbox.
De winkel kan hier niets mee alleen als het apparaat binnen de 14 dagen stuk gaat dan word hij ongerolen voor een andere. Gaat na die periode je xbox kapot en je aangewezen op microsoft. Je moet dan naar het service nummer bellen gratis en je word dan doorverbonden met iemand die je zal vragen of je xbox geregistreerd is zo niet moet je deze registeren maar dat doen ze dan gelijk dus schrijf alvast je serie nummer van je xbox op. En als dat gebeurd is sturen ze je een doos via ups waar je dan je xbox in moet doen. Dan krijg je een verzend stiker die je op die doos moet plakken. Dan moet je ups bellen om het pakketje op te halen en dan moet je hem binnen een week terug hebben. Gerepareerd en wel. Dit alles valt onder de garantie en is dus gratis. Wel handig om te weten is dat de helpdesk niet nederland is maar frans of engels dus ff verzinnen wat je wil zeggen is wel handig dan sta je niet met een mond vol tanden als je ineens iemand aan de lijn hebt. Suc6 groetjes MisTicMac
hmm nu is het wel heel raar, ik moet me xbox eerst 10 min aan hebben staan, en dan gaat ie als ware op standby en als ik dan me CD erin doe, dan werkt ie pas.... :?
hmm ohja als ik helpdesk bel, en ze sturen een doos, moet ik daar dan allen maar me xbox in doen? Of ik nog het bonnetje oid?
Ik had precies hetzelfde probleem!!!! Na die reactor deed die niks... De groen X en daarna.... 3 minuten wachten en dan krijg je het hoofdmenu... Dit gebeurde al na 8 dagen!!! Naar de winkel gaan heeft niet echt veel zin. M$ en de winkels raden dit ook af. Ik had ook gelezen dat er aan veel meer eisen voldaan moet worden als je naar de winkel gaat. Niemand is hier echt happy mee... Afgelopen zaterdag was de mijne kapot, dus ik info op het net zoeken. Nummer gebeld. Fok, alleen Engels. Niet dat ik geen Engels kan, maar ik vond het vreemd... Dus ik verder zoeken en toen zag ik dat vanaf 8 september een Nederlandse afdeling zou komen. Ik maandagmorgen gelijk gebeld . XBox laten registreren, probleem uitgelegd... Afijn, vandaag UPS met een pakketje... Een doos met piepschuim en uitleg . Doos ingepakt UPS gebeld. Kreeg ik een of andere kluns aan de telefoon die er volgens mij voor het eerst zat, maar goed, morgen wordt die weer opgehaald en dan kan ik hopelijk volgende week weer XBoxxen! De service vind ike cht uitstekend van M$. Volgens mij maken ze gewoon verlies op deze service... Een pakketje brengen (1kilo), ophalen (7kilo) en weer brengen(7kilo) is nou niet bepaald goedkoop... Maar M$ zal het er wel voor over hebben .
noem ze dan alsjeblieft niet M$ als je ze zo super vind, op veel fora is dat zelfs verboden, vind ik wel terecht, slaat nergens op. P.S. Microsoft is inderdaad vrij klantvriendelijk
Microsoft probeerd gewoon een goede service te bieden. Ik ben zelf zeer te vreden over de service van Microsoft, je moet soms wel wachten, maar bedenk wel dat jij niet de enige bent die een probleem kan hebben. Als de XBOX kapot is word hij gewoon gratis opgehaald en terug gebracht. *) Normaal zou je al €25 tot €50 kwijt zijn om zoiets op te sturen via UPS of DHL enzo.... Als ik kijk wat ik kwijt was om mijn Sony TV op te sturen enkele reis. Dan wordt niet gelukkig van terwijl je in de garantie periode zit. MS is helemaal zo slecht nog niet *) *) *)