Xbox Kapot

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The One, 12 jun 2002.

1. The One

The One Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 weken mogen genieten van mijn xbox ..
    Hij is kapot ! :'-(

Nee ik heb er niet mee gegooid, ben er niet op gaan staan of wat dan ook. Ik heb hem alleen maar aangezet, en ipv een groen licht kreeg ik een knipperlicht rood/groen !!

Vandaag is ie door UPS opgehaald om te laten repareren ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Meer mensen met zo'n ervaring ????
    ( Het blijft natuurlijk Microsoft :mad: )

2. tjt9sch

tjt9sch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd

Ik deel in je verlies, probeer aan wat anders te denken en probeer te denken aan de fijne momenten die jullie samen hadden.

:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

3. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier eerder gelezen van iemand, dat hij zijn xbox had laten repareren, en dat deze na een paar dagen alweer terug was (Geen 48 dagen dus:'-( ) Dit is dus misschien wel een snelle service van MS, hier hebben ze ook niet zo veel aanvragen bij:)

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is kut voor je...
    (k geloof dat er iets in de handleiding stond over zo'n roodachtig knipperend lampje, of op xbox.com...)

5. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da's echt wel klote man:'-(
    maar zijn best wel vlot met repareren bij ms dat is een schrale troost.
    sterkte in deze barre tijden!!!!

6. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is twee keer stuk gegaan: bleek dat bij beide xboxen dezelfde (interne) fout zat! Ik ga nu JSRF voor de derde keer proberen uit te spelen, maar ik ben al ongelooflijk blij dat ie het weer doet.
    :)
    Mijn advies is eigenlijk meteen naar de winkel terug te gaan waar je em gekocht hebt, dan moeten ze je in principe een nieuwe geven. MS doet er waarschijnlijk twee weken over om em te repareren en terug te sturen.
    Succes jonge, zo'n soort dingen zijn duistere tijden voor gamers...

7. TO3T3R

TO3T3R Guest

Oi Oi...

Je kan het beste gewoon terug naar de winkel gaan en zeggen dat je ter plekke een nieuwe wilt. Ik heb dit gehad met mijn Ps2 en ze deden niet echt moeilijk gewoon door drammen dan krijg je gelijk een nieuwe... Nu moet je 2 weken zonder je schatje door brengen.. Ik zie in psychiologie gaan als ik jou was want 2 weken is ERG ERG lang... :D

Grt TO3T3R 8)

8. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Met MS is afgesproken dat de XBOX systemen niet in de winkel geruild kunnen worden.....

De mijne was in totaal 4 dagen weg voordat ik m terug had....dus ik weet niet waar je die 2 weken vandaan haalt.

De xbox zelf blijft max. 48 uur bij het repair centre voor reparatie, daarna komt ie weer terug....MET GOODIES :D

9. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Oi Oi...

HOE KOMT IEDEREEN IN GODSNAAM AAN DIE 2 WEKEN!?

Zoals ik al eerder zei: De xbox zelf blijft maximaal 48 uurtjes bij het repair centre....daarna wordt ie gewoon terug gestuurd.....stel:
    Maandag opgehaald = vrijdag terug (als je pech hebt de Maandag erop) Peace!
    Houd tijdens de periode dat ie weg is je mail in de gaten, want je krijgt een mail van elke handeling:

1. Als ie binnen is
    2. Als ie geopereerd wordt
    3. Als ie klaar is
    4. Als ie onderweg is

;)

Laatst bewerkt: 12 jun 2002
  10. Kepler

Kepler Waiting for a Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Een rood knipperend lampje betekende toch iets van dat tie te weinig koeling heeft?

11. The One

The One Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er maar veel goodies bij zitten .. maakt veel goed :cool:

12. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    zit leuk spul bij hoor!

* Brief met reparatie notes
    * XBOX beanie muts :D
    * XBOX CD Tasje :D
    * XBOX sticker

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even voor de duidelijkheid : Een reparatie duurt geen 2 weken. owja Robhimself zegt het hierboven al :)

14. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Was dat nu WEL een Über nuttige post? (de mijne dan he?) :D

15. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0

yup, als je een oranje knippernd lampje krijgt is je XBOX overhit, of er zit een stekker los. Of zit er wat anders los of wat dan ook in het binnenste van die zwarte doos

16. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, bij mij zeiden ze (intertoys) dat het twee weken ging duren. Ben em uiteindelijk anderhalve week kwijtgeweest.

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn xbox na 1 dag terug naar de winkel gebracht omdat er altijd een soort sneeuw in het beeld zat. Van de FRS heb ik toen meteen een nieuwe gekregen...

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens, het valt me wel op bij dat er wel heel veel mensen met kapotte boxen zijn!!

19. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne had dus ook een probleem en opgestuurd naar MS in Duitsland (via UPS).
    Reparatie duurde een week, vrijdag werd hij opgehaald en een week later op de vrijdag weer terug. Er werd bij mij een nieuwe DVD speler er in gezet, maar volgens mij heb ik er nu één die krasjes maakt op de DVD :mad: (op NHL 2002 zit zo'n lange kras op de rand van de CD)

20. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je gaat hem weer terug sturen :confused:

Maare... doordat dit ding in zo'n grote oplage geproduceerd wordt zitten er idd soms fouten in. Mijn box is gelukkig in orde, maar bij mijn controller 'zit de rumble motor los'. Ik hoor in iedergeval een vreemd getril wat niet van de knoppen komt. Ik ga dus van het weekend maar ff terug met me controller.

Deel Deze Pagina