Hey Lui, ben al een tijdje niet meer op XBW geweest ivm drukte, dus ik weet niet of hij al langs is gekomen, via de search kon ik er iig niks over vinden. Ik heb ooit 's een site gezien waar ze losse kasten verkochten, ik was toen niet op zoek naar een losse kast dus klikte ik weg, maar sinds kort ben ik wel weer op zoek naar 1 of 2 xbox kasten, weet iemand misschien hoe ik daar aan zou kunnen komen, of weet iemand misschien welke site ik een tijdje terug tegen kwam? (was een amerikaanse geloof ik)
Wat is een XBox kast Is dit een speciaal meubel voor je XBox of bedoel je gewoon een andere behuizing ipv de zwarte?
de hardware van de xbox zit in een kast. Gewoon zelfde als een pc kast... neem aan dat je dat bedoelt.. En zelf niks gevonden daarover
Als je een losse behuizing zoekt kijk hier eens. http://www.llamma.com/xbox/parts.htm Als je bij Google de zoek opdracht REPLACEMENT CASE XBOX intoetst vind je nog meer online shops.
hoe duur zijn die dingen k wel er ook wel 1 btw die link is van een mircosoft repair shop daar heb je volgens mij niets aan
Heb er nog wel eentje Ik heb nog wel een kast te koop, met schroeven en USB poorten. Geen voeding erbij wel een kapot moederbord en de drive steunen voor HD en DVD.
Re: Heb er nog wel eentje ehm... hier geen berichten plaatsen of gekraakte xbox'en ... dus ook niet in je sig