http://gamestop.com/product.asp?product_id=801385 hebben jullie deze al gezien? Interact XBox Sharkboard Publisher: Interact Accessories Developer: Interact Accessories Platform: XBOX Category: Accessories, Controllers, Other Accessories Discription Whether you‘re playing a game with keyboard support or entering all the latest codes into your GameShark, we have the answer. Just plug this keyboard into your XBox and you‘re ready to go. * Add To And Update Your GameShark Code List With Ease. * Compatible With All XBox Games That Offer Keyboard Support. * GameShark.com Hot Keys Take You Directly To The Source For GameShark Codes And More!
Als je een keybord hebt en een muis (zit die er ook bij) kan je sneller zijn als met een controller zou niet eerlijk zijn met xboxlive.
ge zijt bekan verplicht om hem te kopen he een FPS speelt altij vlotter met een muis en met Xbox LIVE zou je nooit kunne winne
Ik dacht dat van M$ geen Keyboard/muis mocht worden uitgebracht voor Xbox. Omdat ze er niet van beschuldigd wilden worden dat ze een verkapte pc op de markt hadden gebracht ?
Ik hoor tzt van jullie wel wat de bevindingen zijn van zo'n toestenbord en dan zou ik hem misschien nog wel kunnen gaan kopen... Toch moet ik nog worden overtuigd van het voordeel boven een controller. Bij een controller heb je toch alles binnen 'vingerbereik'?
De enige reden waarom ik geintreseerd ben in een toetsenbord is voor de mogelijkheid op het sufen op internet
Ik heb erges op een andere site (zo 123 vergeten waar) een tutorial gezien hoe je vrij simpel zelf een toetsenbord voor je xbox kan maken. Stuk of 4 draadjes solderen. Maarja, om de driver te kunnen installeren moet je dus wel een gemodificeerde xbox hebben.
klopt, in tegenstelling tot de DC kun je met de xbox ALLEEN GAMES gamen met het online systeem van de xbox: xbox live
eigenlijk kan je dus bijna niks doen met dat keyboard.....]:- eh?.... gameshark ? ook voor xbox ? mm, kdacht dat dat alleen bestond voor de gb/gba...