Waar kan ik Xbox kleren vinden een vriend van me heeft een trui van XBox, en ik heb al schoenen gezien in XBOX magazine, zelf heb ik al een pet maar ik wil dit graag uitbreiden. Weet iemand waar je dit soort hardware kan kopen?? Het geeft mij een enorme kick om dit soort exclusieve dingen te hebben.
Ik moet het allemaal hebben Alleen ik ben niet zo gek dat ik het allemaal koop, het is best wel prijzig als je verzendkosten niet samen met iemand anders doet , er loopt hier ook al een thread over, moet je even zoeken!
Ben ik het niet helemaal mee eens... Ok ik zou er absoluut niet veel geld aan uitgeven (eigenlijk zou je die dingen graties moeten krijgen, je loopt ten slotte reclame), maar het Xbox logo is gewoon vet... Maar inderdaad ik zou ook niet met een levensgroot logo op mijn shirt gaan lopen
wow, wel vet maar waarom geen grootte groene X achterop een tshirt? dat lijkt me juist kicken maargoed, een pet of een jas zie ik niet zitten, zon pcv-sleutelhanger is wel weer lachen, als je toch gaat bestellen kuj net zogoed die sleutelhanger erbij doen.. hmz, denk dat'k maar es wat ga bestelle
Is er ook een NEDERLANDSE site waar je dit soort dingen kunt bestellen?!?! Zo ja, mag ik de url hiervan? Wil namelijk wel een paar petten!!!
Kan iemand mij ook vertellen hoe je berekend hoeveel een dollar is? Ik zie op die site een pet staan van 12,95 dollar en ook een van 5,95 dollar... hoeveel Euro kosten ze?!?!
Mwha ik wil wel zo'n truitje hebben is wel lekker als je het koud hebt. Kost toch niet veel maar niet om mee naar school te gaan nee. Dan ben je echt fanboy! Jezus! Ze hebben een hele collectie .....
Hardstikke bedankt mensen Yo onwijs kicken man!!!!!! geweldig dat jullie dit ff wilde melden, jullie zijn echt te gek!!! ga meteen wat bestellen. mzzls
Ja, misschien hebben ze het daar wel, maar dan moet het nog altijd vanuit Amerika toegestuurd worden, dus heb je nog zo'n hoge verzendkosten. Edit: Volgens mij hebben ze het daar trouwens niet.
Ok, het zij zo dan... hoeveel zijn de verzend kosten dan ongeveer? Ik kan het nergens vinden op die Amerikaanse site...
Kweet moet zal best veel zijn. Kunnen we niet zoiets doen als met die sticker dat we allemaal opgeven wat we willen en dat 1 iemand het regelt en dat we de verzendkosten delen door hoeveel ermee doen?