De N64, de PS2 etc. Zal de Xbox ook in andere kleuren verschijnen??? geel, blauw, rood, transparant........
Misschien wel misschien ook in andere stijlen maar met de PS 2 gebeurde dat pas toen de XBoX op komst was
ik denk et niet, zwart is toch wel een soort trademark voor de xbox geworden, alles is bijna groen op zwart
Had d'r laatst nog bijna ruzie over met een vriend. Hij zei:"Controller is zwart"...ik zei:"Controller is donkerGRRRROEN!!" en maar mekkeren en maar mekkeren om vervolgens toch toe te geven dat hij ook groen zou kunnen zijn! ]:- ]:-
HuH? De case van de Xbox groen? Hmm..dan ben toch IK kleurenblind denk ik. Zou zweren dat ie zwart is, maargoed, staat ook helemaal weggemoffeld in video meubel, dus zie dat ding bijna niet.
Zwart bestaat toch in principe niet (?), het is meestal heeeeel erg donkerblauw of heeeeeeeeeel erg donkergroen/bruin. Dus eigenlijk wel gewoon zwart, maar met een ondertoon van een van die kleuren. Bij kleding zie je het wel eens, dat bv. zwarte kleding blauw afgeeft. Bij de Xbox zal het wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg donkergroen zijn want ik dacht toch echt dat ie zwart was.
Zwart en wit zijn volgens mij tinten, en geen kleuren omdat ze niet op te bouwen zijn met de kleuren in het kleurenspectrum!