Ik ben van plan om zeer binnenkort een xbox te gaan halen, maar als echte hollander ben ik op zoek naar de beste aanbieding. Ik koop de xbox voornamelijk om online te spelen en ben geen fan van schietspellen. Een afstandsbediening erbij is ook wel fijn. De huidige aanbiedingen zijn: Rosso pack: 2 controllers +PGR2 voor 199,- Grand Slam pack: 2 controllers + PGR2 voor 199,- Silver Bullit pack: RS3 + XIII voor 209,- Bart Smit aanbieding: True Crime, Halo en MM3 + 1 controller voor 209,- Wie heeft er nog een andere/betere aanbieding gezien? en waar? (dit topic is ook een beetje bedoeld als algemeen 'welke aanbieding moet ik kopen' topic. Ik kon hier namelijk niks recents over vinden en ik denk dat meerdere toekomstige xbox bezitters hier wel wat aan hebben)
Is 'welke aanbieding past het best bij mij' niet een beetje te persoonlijk? Een super aanbieding met PGR2 is leuk, maar als je er niet van houdt heb je er toch weinig aan. Ik zou er dan eerder van maken 'welke aanbiedingen zijn er te koop'
Online, geen schietspel: Rosso pack: 2 controllers + PGR2 voor 199,- Grand Slam pack: 2 controllers + Top Spin voor 199,- Afstandsbediening (+ DVD kit) moet je gewoon zelf erbij kopen voor €30 .
Er was ook een gerucht dat er een pack kwam met Top Spin, PGR2, Xbox en 1/2 controller(s). Ik weet er verder niet veel van, maar misschien iemand anders wel.
als je een nieuwe xbox gaat halen zou ik even langz de media markt gaan huppelen... want die zitte meestal 10 a 20 euro onder de normale prijs
Dit zijn de paketten die gewoon overal te koop zijn. Je geeft aan dat je niet van schietspellen houdt, dus dan blijven er 2 over , Rosso pack en Grand Slam pack. Zou ik persoonlijk voor Rosso Pack gaan want PGR2 is een beter spel dan Top Spin imho. Als je van tennisen houdt lijkt me Top Spin beter voor jou. Als ik het me goed herinner kun je Xbox Live voor de helft van het geld krijgen bij aankoop van een xbox Rosso pack (of Grand Slam pack ook ? ) Dat is dus zeker mooie aanbieding.
Ik wil een nieuwe xbox + Live, volgens mij kan ik het dan het beste zo doen: 200Euri => Grand Slam pack, PGR2 + 2controllers. Er voor zorgen dat een maat van mij mij aanmeldt op LIve, en ik dan een gratis spel krijg . => 30Euri voor Live (50%korting) + spel => Grand Slam pack, PGR2, +gratis live spel, +live, +2controllers => 230Euro. => erg geodkoop.
tigerstyle ik snap jou manier van rekenen nog niet helemaal.................je zegt het grand slam pack+ project gotham 2 , hoe krijg jij dan in eens project gotham 2? want bij een grand slam pack zit top spin toch?
Je hebt ooknog het massive entertainment pack maar daar zitten 2 schietspellen in en alleen mm3 kan online. Massive Entertainment pack content: 2months free live trial, midtown madness 3, halo, brute and 2 controller S
Dat werkt niet met een Trial kaart hoor :{. En dan ook echt iets goedkoper, want bij de Makro kosten een Grand Slam en een Rosso pack allebei 192,78, dus zoveel scheelt dat niet. @Threadstarter, ik denk dat het voor je best wel duidelijk is welke je zal nemen, dat zal het Rosso of GrandSlam pack zijn, aangezien je niet van shooters houdt, je moet zelf maar overwegen welk spel je meer voor valt, PGR 2 of Top Spin.
De Silver bullet pack. Een xbox plus Rainbow Six 3 en XIII (als ik me niet vergis). De prijs weet ik hellaas niet.
bedankt voor de info allemaal. Ik dacht ook al dat ik het beste voor een rosso pack kon gaan. Ik hoopte alleen dat iemand wist waar hij nog goedkoper was. Ik had ook al van de 'live voor 30 euro' actie gehoord alleen geldt die volgens mij maar bij bepaalde winkels en ik denk niet dat de makro daarbij hoort. Plus dat ik nog wat VVV bonnen heb liggen die ik graag in zou leveren. Mediamarkt ben ik ook vandaag geweest maar daar koste het pakket gewoon 199 euro (rotterdam centrum). Ik denk dat het dan maar dixons gaat worden, die kennen de actie wel, accepteren wel VVV bonnen en dan krijg ik ook nog eens airmiles Bij dimensionplus kost het rosso/grandslam pack trouwens maar 189 euro, maar volgens mij moet je daar dan weer een spel bij kopen want losse console sets verkopen ze niet ofzo...
Vergeet ook niet de actie waar je een gratis spel krijgt als je op Live gaat. (Gewoon iemand die je kent en Live heeft jou aan laten melden, en dan zelf het spel krijgen, of een verzoekje op het forum plaatsen, maar dan wel zonder je gegevens)
Dat is ook de reden waarom ik een live pakket erbij haal. Ik heb al een eigen live account (van de vorige 'gratis spel' actie maar voor 30 euro een nieuwe + een spel vind ik wel te doen. In iedergeval iedereen hier bedankt voor de hulp.
Bij deze winkels is die actie geldig: Bart Smit Bol.com E-Plaza Intertoys Toys ‘R Us Dixons Free Record Shop Media Markt Makro Replay Dus je kan hem dus ook gewoon bij de Makro halen, dan zit je denk ik alleen wel met je VVV bonnen.