1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Koopjes Spotten [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook meteen de Xbox One besteld met accept giro:thumbs:
    Nu eens afwachten of we hem ook voor die prijs krijgen :p
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er staat trouwens een Xbox 360 bundel op hun site voor ook 349 piek, dus iemand heeft daar verkeerd lopen vingeren. Straks krijgen we een Xbox 360! :lol:
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    whaha :+ zou wel raar zijn als je volgende week een mail krijgt: je bestelling is verzonden! Wuuut?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Of gewoon met de release van de Xbox One... doe je de doos open en zit er een Xbox 360 Kinect bundel in! 8)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Gears of War met controller, hoe groot is de kans dat Bol.com die daadwerkelijk levert?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zeer klein.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan zal ik m'n 36 orders maar intrekken.. Nee, wel jammer! Vind die originele controllers altijd iets aan de prijs.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon hetzelfde verhaal als Max Payne toen voor 5 piek. Maandag werken ze weer en ik ben benieuwd wie als eerste de annuleringsmail krijgt. :+
     
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Kreeg je toen wel een cadeaubon?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wel, de rest niet volgens mij. :9
     
  11. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Max Payne heb ik na een zeurmailtje uiteindelijk een kortingsbon van 1,50 gekregen, die ik binnen een maand moest opmaken. Stelde niks voor dus.

    Ik heb eerder een foutje ontdekt bij de boxsets voor Lost. Stonden voor een tiende van de prijs zowel voor DVD als Bluray op de site. Ook aan m'n neef verteld die braaf één dvd-box had besteld. Ik had even daarvoor 5 van elk besteld. Die van mij werd geannuleerd, maar die van hem viel niet op en is gewoon geleverd.

    Het gaat hier erom of het om een 'kennelijke vergissing' gaat, oftewel: kun je als klant weten dat de prijs wel verkeerd móet zijn. Bij Gears is dat het geval, zit gewoon te ver onder de normale prijs. Voor de Xbone weet ik het niet zeker, zit 30% onder de adviesprijs, maar is dat onrealistisch, of kan het ook een aanbieding zijn? Ik zou zeggen van niet: de prijs van de Xbone is wijd verspreid gecommuniceerd op vast 499 euro. Als er veel wordt gestunt met die prijs, dan kun je nog verwachten dat het een aanbieding is, maar die prijzen staan gewoon vast, zeker bij release, en dat zal de geschillencommissie eventueel ook meenemen.

    Kortom: gaat waarschijnlijk niet lukken. Ik heb beiden besteld. :)
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    30% kan, maar is vrij veel zo'n artikel en het wordt nergens vermeld als korting. Ik heb mijn launch Xbox 360 destijds gekocht bij Wehkamp ook met korting tijdens een actieweekend. Dus korting kan wel, ook met zoiets. Maar dit moet haast wel een fout zijn.
     
  13. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk is dit een fout, totaal uit het niets zomaar 30% korting op een product dat nog niet eens uit is, maar wel hartstikke populair is. Iemand zei ook al dat ze een 360 voor 350 te koop hadden, en die zijn waarschijnlijk door elkaar gehaald. Ik denk ook niet dat ze em gaan leveren, aangezien er ondertussen al veel en veel te veel zijn besteld denk ik. We mogen blij zijn met een kortingsbon ;)

    En van die fout van Gears of War en die controller kunnen we het waarschijnlijk wel vergeten. Zoals BUwe80 ook al zei kan iedereen zien dat er niks klopt van die prijs. Ik denk dat we daar niet eens een cadeaubon van mogen verwachten.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat was ik. Er staat een Xbox 360 bundel voor ook 349 piek op hun site. Bij de Xbox One zit natuurlijk ook Kinect, dus ik vermoed eigenlijk dat daar de fout zit. Niet iedereen weet zoveel als wij van Xbox consoles. :p
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is geen fout. Gewoon retail aanbieding. Breng ze niet op ideeën
     
  16. Seh

    Seh Guest

    :+
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die Gears + controller is overduidelijk een comma op de verkeerde plek... Dat krijgen we echt niet, misschien 10 jaar geleden maar tegenwoordig gaan dit soort dingen als een raket het net over en staan er in een keer een paar duizend orders, sowieso in het magazijn trekt er wel iemand aan de bel.
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hmm dat zou helemaal jammer zijn :)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels is de gears + controller 99,- :+ hmm
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bol.com annuleringsmail in 5 4 3 2.....
     

Deel Deze Pagina