1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Koopjes Spotten [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dat is behoorlijk naïef, niet? Ieder weldenkend persoon wist dat die prijs gewoon niet klopte, maar het toch probeerde onder het motto 'wie niet waagt, wie niet wint'. Jammer, het feest gaat niet door.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze verkopen 1000en artikelen, een fout kan je nooit uitsluiten. Niemand heeft hier schade van geleden. Maar nee, men wil geld zien en er moeten koppen rollen, mensen nemen juridische stappen. Ga werken voor je geld.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij word alle geld netjes terug gestort? Probleem is dan toch verholpen of zie ik dit verkeerd?
    Jullie kunnen zelf ook nagaan, dat 350 euro niet reëel bedrag is tegen andere consumenten.
    500,- is de prijs wat Microsoft er voorlopig wilt voor vangen.
     
  4. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Rustig maar, mn punt is alleen dat het gewoon allemaal nogal dom is. Niet per se de fout zelf (dat kan gebeuren), maar gewoon dat ze weer zo vreemd doen als de vorige keer. Ook is het natuurlijk vaag dat niemand nog een persoonlijk op de hoogte is gesteld, en het alleen nog maar op twitter is gezegd.
     
  5. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Jij met je 3 bestellingen niet, maar de helpdesk gebruikt als argument dat er mensen zijn die er gelijk 10 bestelden, dus dat het duidelijk was voor de consument dat het een foutje was. Dat bedoel ik met het verpesten voor anderen. :):. Voel je je overigens persoonlijk aangevallen ofzo? Nergens voor nodig namelijk:p.

    Het zal me verder ook een worst wezen eerlijk gezegd. Iedereen had kunnen weten dat dit ging gebeuren. Wat ik dan wel verwacht van zo een bedrijf is dat ze het wat beter oppakken dan dat ze nu gedaan hebben.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit was jullie reactie toen ter oren kwam dat ik er 3 besteld had, niks over 10 exemplaren hoor.
    Zonder mijn bestelling van 3 hadden jullie 2en nu een xbox One voor 349,-. Sorry boys.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tering Mastat jonguh
     
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Mijn excuus als je je persoonlijk aangevallen voelt, was niet echt een nette reactie. Ik vind het niet netjes om er gelijk 3 te bestellen, maar daar houden we het maar bij;)
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja indd, hersenloze killstealer! :mad:
     
  11. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Aan het woord hersenloze zag ik direct dat de post van Lethal van invloed was op jou reactie. No hard feelings bro :thumbs:
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Oke, maar gaat Neckermann nu zelf hun deals annuleren? Wat gebeurd er als ik hem niet annuleer? Krijg ik dan de XBox One sowieso opgestuurd maar moet ik dan 500 euro betalen of kan ik me dan beroepen op het bevestigingsmailtje wat ik gekregen heb waar 349 genoemd wordt? Ik heb voor acceptgiro gekozen uiteraard.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Het word niet in behandeling genomen. Dat is het enigste.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt mij dat hun het gewoon binnenkort annuleren en dat ze daar nu nog mee bezig zijn. Hetzelfde geldt voor de Bol.com orders.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij bol.com staat al wel een leverdatum bij mij :+
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die staat er bij mij al vanaf het begin, omdat het 3-5 werkdagen levertijd was. :+
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh? Worden de Bol.com orders geannuleerd heb ik hier iets gemist? :+
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee, vanaf post #925. Suc6! :p
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die van bol.com is alweer veranderd.. van 99 naar 89.. ze weten ook niet wat ze willen :+
     

Deel Deze Pagina