1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Koopjes Spotten [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Max is vet ja, ook mijn favo van die games! :)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Max is inderdaad een leuke game. Maar dat was ook echt de enige so far.
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik zoek daar dus ook naar, want bij Play-Asia zijn ze best overpriced.
     
  4. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb er even naar gekeken, maar goedkoper dan play-asia kan ik ze niet vinden.

    De echte wisselkoers van vandaag is 300hk$ = €29,47. En bij play asia betaal je €32 en een beetje.

    Ik kwam oa briancards.com en cardcodes.com tegen, maar daar was je allebei duurder uit. Daar komt dan nog bovenop dat play-asia al jarenlang een bekende webshop is. Voor mij in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan een webshop die ik niet ken.

    De enige manier om het goedkoper te doen is denk ik als je het voor elkaar krijgt om een creditcard te koppelen met een adres uit Hong Kong. Dan kan je rechtstreeks vanuit de store kopen.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Want kopen met een gekoppelde NL creditcard lukt niet? Ik heb nu namelijk m'n NL creditcard gekoppeld, maar m'n billing adres op US staan vanwege de US store die ik nu gebruik. Kon op deze manier wel gewoon met m'n creditcard betalen voor EA Access, zou het dan met games niet ook moeten lukken?

    EDIT: Hoe kunnen jullie uberhaupt in de Honk Kong store kopen? Als ik xbox.com op Hong Kong zet en dan een X1 game zoek, krijg ik de melding "The Xbox One Games Store is not supported in your region at this time."?
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zou je kunnen proberen.
    En je moet de locatie op de One zelf aanpassen ;)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat "not supported" heb ik dus ook met Hong Kong.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Maar je zou toch via xbox.com ook gewoon de games moeten kunnen kopen? Want ook op xbox.com kun je de locatie aanpassen en de betreffende store van dat land te zien krijgen. Zo kan ik via xbox.com uit de US store games kopen. En ik krijg dan ook wel de Hong Kong storen te zien, maar die zegt dat de X1 nog niet ondersteund wordt. En dat is ook wel logisch eigenlijk, want ik lees net dat de X1 daar pas op 23 september gereleased wordt! Dus dan lijkt het me sterk dat je via de X1 zelf wel games uit de Hong Kong store kunt kopen, want de NL store werkt ook nog niet op de X1 (toch?).

    Op xbox.com op op je console?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Console nog niet gecheckt, Xbox.com wel.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nooit geprobeerd eigenlijk. Via xbox.com US store. Ging dan altijd naar de NL variant. Zou wel chill zijn als dat werkt (ook voor 360 content), want soms is US prijs veel beter. Hoop dan niet dat wanneer je het probeert te downloaden op je console je alsnog een foutmelding krijgt.
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, ik heb het ook niet verzonnen. Maar het is mogelijk voor preview members om hun console op Hong Kong te zetten. En als je dat heb gedaan kan je spellen kopen van die Marketplace. Ook spellen die direct speelbaar zijn zoals Metro (voor omgerekend € 25,-).

    Het zal allemaal wel gefaseerd toegevoegd worden. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn console nog niet op Nederland zetten, maar via de Smartglass app is de Nederlandse store al wel gedeeltelijk open.

    (overigens geen aanrader, Destiny kost bijvoorbeeld €69,99 en de speciale editie gaat €99,99 kosten) Bijna het dubbele van wat je in de Hong Kong store betaald.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Aha, het zal dan idd met de Preview te maken hebben. Daar zit ik niet in, dus vandaar dat de HK store bij mij niet werkt.
    En jij hebt niet toevallig en creditcard die je kunt koppelen aan je account om daarmee een game te kopen?
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb wel een creditcard, maar ik wil die niet koppelen. Maar om op een eerdere vraag van jou terug te komen. Ja, als jij EA access heb kunnen kopen met je cc, dan kun je daar ook spellen mee kopen van (in dit geval) de USA Marketplace.

    Ik denk dat als je dat Amerikaanse adres veranderd in een adres uit Hong Kong dat je dan met je creditcard rechtstreeks uit de Hong Kong store kan kopen. Helaas moet je als niet preview member wachten tot het moment dat die consoles daadwerkelijk uit zijn in de betreffende landen om het te testen.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laten we het nog een keer duidelijk stellen. Graag on-topic posten van koopjes.
    Randzaken als een 3v card, beschikbaarheid van de Hong Kong store kunnen in andere topics.

    Off-topic berichten zullen vanaf nu verwijderd worden, en bij meerdere off-topic berichten van dezelfde persoon, kan dit verdere gevolgen hebben.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    Erasmus vindt dit leuk.
  15. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Forza kan je ook wel op ebay scoren voor een euro of 20, die game is ondertussen al een jaar oud.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wacht dan even die paar dagen tot de X1 hier uit is. Dan zal Forza vast voor max €10 op marktpaats te vinden zijn
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  18. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox Live Gold is wereldwijd te gebruiken.
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  20. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Alle nieuwe games 39.99 euro op ombouwboer.nl
    Het gaat hier strict om originele spellen en heeft nu niks met verdere ombouw gedoe te maken.
     

Deel Deze Pagina