1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Koopjes Spotten [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Alleen de vraag of het codes of accounts zijn...
     
  2. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok top. Dus je kan het overal kopen. Dan is het gewoon de goedkoopste uitzoeken :lol: Zag ook dat Gamehub wel goede aanbiedingen had. Maar deze is goedkoper nu :D Binnenkort maar even aanschaffen ....
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, kwestie van goedkoopste vinden... that's it! :)
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En over het algemeen is dat meestal eBay ;)
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Iemand die hier al eens iets heeft besteld?
     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Je krijgt dus tijdelijk een account om het spel te downloaden. Ik heb het gevoel dat deze constructie maar tijdelijk werkt. En dat MS daar een stokje voor gaat steken.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet kopen dus, makkelijk geld verdienen zo.
     
  8. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Is dat naast codes voor xbox live abonnementen ook zo met games voor de one?
    Dus code van een game werkt sowieso op elke xbox, niet regio locked?
    Daarnaast vind ik het toch best een beetje tricky met die digitale codes van bijvoorbeeld ebay, iemand kan altijd een al gebruikte code geven, en aangezien je de code alleen krijgt na betaling.. Maar volgens mij heb je wel enige vorm van betrouwbaarheid qua reviews over de gebruiker enzo op ebay.

    Je krijgt een account die je na het downloaden/installeren gewoon van je xbox kan gooien en zo verder kan op je primaire gamertag. Ik vind het eigenlijk best raar dat digitale codes doorverkopen standaard niet mogelijk is, ik bedoel waarom kan je niet zoiets doen als de game op jouw console op 'niet actief' zetten zodat ie weer gebruikt kan worden op elk andere gamertag. Ook vraag ik me af waarom die ombouwboer niet gewoon de codes geeft, dan kan ik altijd nog zelf bepalen of ik hem op mn primaire gamertag redeem of op een nieuwe gamertag zodat ik hem later kan doorverkopen. Ik weet niet wat Microsoft eraan kan doen en of jij hier met je al gekochte games dan de dupe van bent.

    En daarnaast, want Lethal AK47 zegt makkelijk geld verdienen. Maar als je in je achterhoofd houdt dat een game in de US store omgerekend 45 euro is en daar alle nieuwe games 40, waar haalt hij die codes dan vandaan? Het is gewoon een gamertag met dat gekochte spel erop, dus het is niet zo dat hij die game bijvoorbeeld ook zelf nog kan spelen en dus zo een gratis game heeft.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2014
    San vindt dit leuk.
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb afgelopen woensdag gewoon een Xbox Live 14 maanden code gekocht op eBay. Doe ik al jaren. Werkt keer op keer perfect. Voor € 35,- klaar.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ze geven je accounts met de game 'pre-loaded'. De nieuwe account is van jou, dus het is niet tijdelijk.

    Waarom ze dit op deze manier doen, geen idee. Je zou toch zeggen dat ze jou net zo goed de code kunnen geven die zij ook gebruiken om de game te activeren. Ik ben echter bang dat het te maken heeft met een gejatte creditcard ofzo waarmee ze het betalingssysteem van Microsoft kunnen omzeilen. Op Ebay worden deze games voor €32,- op deze manier verkocht, dus die 'ombouwboer' is sowieso veel te duur.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Met zo'n naam vertrouw ik het sowieso al niet.8)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hou er even rekening mee mensen, daarnaast is Forza 5 dit weekend gratis te spelen voor alle gold members.
     
  13. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Wehkamp:
    Vanaf 40 euro € 7,50 euro korting met de code Happy
    Zo heb je Horizon 2 voor 42,50 Sunset Overdrive 42,50 Unity & Far Cry 4 47,50 enz.
    Halo ook super goedkoop
     
  14. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik kom op hele andere prijzen uit?
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Forza Horizon 2 is de Xbox 360 prijs, de Xbox One versie kost (zonder korting) €69,99.
    Sunset Overdrive kost eveneens €69,99, Assassin's Creed: Unity kost €59,99, net als Far Cry 4 (op zowel de Xbox 360 als de Xbox One). Zelfs met de korting van €7,50 zijn sommige games nog goedkoper te krijgen bij andere webshops.
     
  16. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja ik zat ook fout te kijken, keek bij de One. Maar idd dat is nog vrij duur dan. Dan wordt het gewoon downloaden via de us store ofzoiets.
     
  17. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    prijzen zijn idd aangepast, waren wel zoals beschreven=(
     
  18. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Sunset overdrive was 100 procent zeker eerst 50 euro, en de code voor -7,5 euro werkte hierop.

    Ik kon, als Belg, echter niet verder, wou afhalen in Maastricht, maar kon op een enkele manier betalen.
     
  19. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wou net zeggen, Ik heb het toch wel goed gezien?
     
  20. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina