hey mensen ik ben nieuwe hier en ben van plan om een box te kopen. ik heb al ps2 en vraag me af of het nog wel de moeite waard is om er een te kopen, omdat ik laatst gelezen had dat er 2 in aantocht was? weten jullie hoe snel de opvolger komt.? grtz
De Xbox 2 verschijnt dacht ik eind 2005 of 2006, maar dat is niet bekend, dat is gewoon een ongevere datum.
Of je een Xbox wil kopen, moet je helemaal zelf beslissen. Uiteraard zal 90% van de gebruikers hier direct ja brullen. Maar, bedenk voor jezelf wat je graag wil, en wat voor games je graag speelt. Lees wat reviews, bekijk het aanbod aan games. Vergelijk ook goed de prijzen, zo zul je in de meeste gevallen bij een MediaMarkt duidelijk goedkoper uitzijn als bij een BartSmit. Eigenlijk kun je op dit soort topics alleen maar persoonlijke meningen verwachten, en daar heb je eigenlijk niets aan. Dus, met dit gepost te hebben, sluit ik ook direct dit topic. Edit : Naar wat bekend is, verschijnt de opvolger van de Xbox inderdaad in de buurt van eind 2005.