Ik heb al een tijdje een xbox, maar een vriendje van me heeft al heel vaak bij me gespeeld en nu wil hij er ook een kopen. Ik zij hem dat ie het beste op een aanbieding kon w88. Maar zijn er op het moment xbox aanbiedingen? (PS Wel vet dat ie er een koopt)
Je kan wel ons Xbazar forum even in de gaten houden hier worden ook vaak xboxen aangeboden (overigens raad ik je aan om een ntsc xbox te kopen hoor, je (hij in dit geval) gaat je (zich dus) namelijk echt doodergeren aan de late releasedata hier.)
No way nie doen, dan mot je de hele tijd importeren, is ook verrot, behalve als je credit card hebt en het vaker doet.. maar bv LANnen of games uitwisselen kan dan dus niet met elkaar
je kan ook bij nederlandse sites import games bestellen hoor en je kan ook bij sommige nederlandse speciaalzaken import games kopen.
Amerikaanse spellen zijn wel erg duur, en als je eenmaal een Amerikaans spel een half jaar eerder hebt moet je toch weer net zolang wachten totdat je het volgende spel een half jaar eerder hebt. Je schuift gewoon door, zeg maar. Als iedereen een US XBox koopt weten we tenminste zeker dat de Europese flopt....
Dan hadden ze verstandiger moeten zijn en een ntsc xbox moeten kopen, maar je zei toch: "Als iedereen een US XBox koopt weten we tenminste zeker dat de Europese flopt...." oftewel dan zou 100% een amerikaanse xbox hebben en dus niemand met een dreamcast 2 blijven zitten.
Het lijkt me dat de threadstarter straks samen met z'n makker wil system linken dus dan moet je geen ntsc xbox kopen natuurlijk.
dat staat nergens anders en juist omdat hij al iemand kent met een pal xbox is dat alleen maar beter om een ntsc xbox te hebben.
Tsja, ik vind het een beetje onzinnig om in een PAL-regio een NTSC-machine te kopen. Je moet een NTSC-tv hebben, je moet voornamelijk via creditcard NTSC games kopen. Ze zullen vast wel ergens in de winkel liggen, maar de verhouding tussen NTSC/PAL zal op 1/20 of iets in die regio liggen.