IK HEB EEN IDEE! -lees- Het bezitten van een box is duur! Ja, zelfs na de prijsverlaging van de console zelf. De games zijn €70,- en demo's zijn alleen bij bladen verkrijgbaar die ook nog eens ontzettend duur zijn. Al deze prijskaartjes samen zijn toch wel het grootste punt dat Gamers weerhouden om hun Xbox of te kopen, of hun collectie met DVD's uit te breiden. Nu is het in Nederland zo dat er geen Xbox Magazine van eigen bodem komt met een bijgevoegde DVD, dus MOET je de UK of US versie halen! en dan krijgt de prijs ook weer een Boost. ]:- Dit is moeilijk om nog met een objectieve visie te benaderen. Je denkt door de prijs gelijk al: 'Niet waard!' Daarom breng ik het idee in ons midden: Omdat XboxWorld.nl zo ver rijkt qua kennis en tonen ze ook spirit achter hun product, lijkt het mij een idee als Zij nou eens een blad voor de BeNeLux uitbrengen voor de Xbox, en wel MET een DVD. De prijs en staat van productie kan met lezers en geitreseerden besproken worden op het forum en daarnaar kunnen ze hun produckt nog rendabeler maken. Zowel voor de producent als de lezer!! Het inniatief moet genoemen worden vind ik. Wat vinden jullie? en is het uberhaupt mogelijk? Ook daar ben ik gëintreseerd! Lukas.
Gaat niet lukken vrees ik en ik zou het blad ook niet kopen ook. XBW brengt het nieuws hier op hun site.
en er komt een NL xbox blad uit ( weliswaar zonder demo-dvd) maar bij een blad kan altijd nog een verbetering komen (in de vorm van een DemoDisc erbij)
Misschien kunnen we de nederlandse mensen die de marketing van de xbox in handen hebben ofzo, overhalen om maandelyks, of 2 maandelyks een demo-dvd uit te brengen, en waarop mensen dan een abbonement kunnen nemen ofzo....Dus voor byvoorbeeld 30-40€ per jaar 8-12 demo-dvd's !?
wat sloeber...ik kan ook amper wat kopen....ik moet 14 weken zakgeld krijgen voordat ik een spel kan kopen (5 euro per week) en dat is toch eigenlijk niet normaal...
Als je zo lang moet sparen voor een game, heb je er wel meer voldoening van. Maar voor iemand die €5 zakgeld per week krijgt, heb je wel een signature onderaan staan waarvan ik denk : "hoe wil die dat doen met een XBox en weinig zakgeld". Of is het gewoon omdat het ruig staat. Greetz Frank
en wat word er gedacht over een samenwerking? Ja! Dat Nederlandse blad dat samen werkt met de mensen achter deze site. En zo een grotere macht hebben om doelen te bereiken! Zoals een DVD, of meer rewiewers, verslagen van overzee, meer kennis om te delen en problemen aan te kunnen. Voor beide ondernemingen dan, elk vanuit zijn eigen perspectief kunnen uitbreiden! Op papier, On-line, op de persbankjes en financieel! Ik denk dat deze samenwerking weleens een goudmijn zou kunnen zijn. De Xbox is internationaal een fenomeen en mensen willen hierover meer lezen, zien en ervaren. Het is hierdoor mogelijk om een verbond te sluiten met buitenlandse sites, uitgevers of wat dan ook om samen sterk te zijn, meer invloed uit te oefenen bij de producent (Microsoft) en zo hebben de Gamers zoals ik en jij meer inspraak in de toekomst van dit product, de Xbox. zie het maar als politiek, en een volksvertegenwoordiging. Jullie kunnen zo namelijk groter worden en zelfs een centje verdienen als je het mij vraagt! En als er een vacature openstaat, mail me dan eens. Wieweet vind ik het wel interesant Lukas. ps. mijn JSRF is nog steeds niet verkocht of geruild!! dat engelse blad gaf het een 8.9!!!!
Ik vind niet dat gamen in t algemeen te duur is, en niet alleen de xzbox, ps2 is toch veel duurder in verhouding wat je drvoor krijgt! Maar 70 euro, naja in ieder geval als je dat voor een spel betaald ben je zowieso al niet te snugger, dat terzijde maar ook 60 euro vind ik teveel, gewoon dezelfde kutprijs als pc hanteren, die ook al teveel is! ik bedoel 50 euro, das toch de bloody limit voor een spel, 70 euro, shit man, dat slaat toch nergens op!
ondanks je prehistorische woordenschat stem ik met je in. Je hebt inderdaad 103% gelijk dat de respectievelijke prijs van zeventig euro gewoonweg duur is. Maar, Microsoft is natuurlijk niet gek(nouja )! Ze hebben aan de hand van een markt-onderzoek de conclusie getrokken dat de huidige prijs een prijs is waar ze winst mee gaan maken. De hele strategie is precies goed uitgekiemd. Afgestemt op de wensen van de klant en allerlei andere beperkingen. En aangezien 'MURPHY'S LAW' al vanaf het prille begin geldt omtrend het bedrijfje van Gates, is het moeilijk om Microsoft uberhaupt nog iets goeds te zien doen. De prijzen te hoog, blauwe schermen, monopolie-posities, rijkste eend ter wereld, lelijke kop contra mooie vrouw(...) noem maar op. Zoook de gekozen prijs. Deze is idd erg hoog voor wat het te bieden heeft en de beperkte keuzes om uit te kiezen wordt je geforceerd om een matig tot slecht spel te kopen. De enige titel die ik die €70,- ècht waard vond was Halo. De rest was meer van hetzelfde. Ai, misscien ga ik nu te ver, maar dit is hoe ik er tegen over sta. Objectief en subjectief.
Hé aangezien jij met je leuke ideeen komt!!(lukasXX) Moet je ook eens vertellen hoe ze dit moeten doen, je wil niet weten hoeveel geld het gaat kosten om een blad of iets dergelijks uit te brengen!! En dan nog wel met Demodisc.. Trouwens ik vind de spellen ook te duur, maar dit is alleen tijdelijk ze willen eerst de productiekosten eruithalen.. En daarna zien ze wel verder!! Hé en als je gaat lopen zeuren over het feit dat de games zo duur zijn, waarom koop je dan een Xbox??]:- Je moet wel weten dat de games vroeger een stuk duurder waren!!!! Ik weet ook wel dat niet iedereen het geld heeft om elke maand een nieuw spel te kopen, maarre de Xbox is net uit en de prijsverlagingen komen er al aan.. Je wordt op zich best verwend door MS.. Dat die engelse bladen allemaal zo duur zijn, ja import hé!! Er komen in de toekomst vast wel meer bladen uit, en de games worden vast wel goedkoper, maar de Xbox is de eerste console waar gewoon ontzettend veel games bij worden gekocht door de consument.. MS zou gek zijn om dan gelijk een prijsverlaging te maken op de games, daar verdienen ze ook nog het meeste op!! Als ik iets verkeerds heb gezegd, verbeter me dan effe!!