Ik heb counter strike vandaag gekocht. En voor dit spel is het natuurlijkst het vetst en het makenlijkst als je dat in het nederlands kan doen. Daarom zoek ik gaste die met en tegen elkaar en tegen andere CS op de xbox spelen. Mijn gamertag is HaloTrooper NL
Yeahh eeeeeej is goed dan koop ik het spel wel alleen zijn er wel veel mensen online ?? da heb ik binnen kort het spel (voeg me maar vast toe MiGilleS) ook iedereen die Rainbow six Black arrow speelt voeg me maar toe !!Maare ben blij dat je er over begint en dan ga ik je wel zien online *) _0/ tot dan Cya MiGilleS
ik heb counter strike wel, maar helaas geen Xbox Live, maar ik kan je wel tips geven als je alleen tegen bots wilt vechten. Speel met alleen met Snipers als terrorist met 10 bots in het level 'Italy' dat is echt super leuk! of speel als Counter-Terrorist met alleen messen , in die Bank Level (Miami ofzo?)
k speelde kk veel CS,nu nie echt meer. maar heb best zin om een x paar noobz te knalle BLaCK VEN0M NL
ik speel het ook nog best vaak, alleen heb laatste tijd niet veel tijd gehad om te game Maar je staat tog al in mn friendslist
In deze thread kan je meerdere spelers vinden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=67652&highlight=gamertag games
Haha Spinnenman, doe niet zo flauw tegen Venom!! Hij was de allerbeste! Maar voeg mij ook maar toe: Jan WoWter Speel niet zo vaak meer, maar vandaag ziek duss....
Zullen we een keer met zn alle samen tegelijk als kan??? Tegen gewoon andere pipos op live? Ik vind 1 ding jammer dat je geen headshots en multikill hoort enzo als dat gemaakt word.
Ik wil hem misschien ook gaan kopen om hem op Live te spelen. Toch heb een paar vraagjes: - Zijn er nog veel mensen op Live? - Wordt er serieus gespeeld? - Hoe is de gameplay op Live?
Ik heb vanmorgen weer FF counter strike in mijn xbox gedaan. Ik moest ff pauze nemen uit San andreas Ik kwam bij een paar Nederlanders en hebben daarna 3 uur lang samen online gespeeld. Maar uhm zijn er hier nog lui die nog wat potjes willen spelen? Je hoeft niet uber goed te zijn want dat ben ik ook niet Dus iemand zin?
Dat vraag ik me nu ook af voordat ik hem koop. Hij staat nog in de top tien meest gespeelde games op xbox live, maar zijn er ook nog veel nederlanders?
Er zijn nog zeker wat nederlanders. Zoals ik al zij vanmidag kwam ik in een game met een aantal nederlanders. Maar dat is tog niet zon probleem? Ik ben een nederlander. Er als er hier een aantal zijn doe ook nog spelen is altijd goed Er zijn ook nog genoeg spelers online. Dat kan ook niet anders want voor de singleplayer koop je uhm niet. (zou ik in iedergeval niet aanraden) Er zijn er natuurlijk bij Halo 2 meer, maar dat is logish /Edit en er wordt zeker nog serieus gepseeld. Ik ben nooit iemand tegengekomen die dat niet deed. +! er zijn geen cheaters
Even een vraagje aan de Counter strikers: wordt de game nog veel gespeeld? Dus nog net zo veel als bijv Halo 2? Ik bedoel, ik startte laatst Mechassault weer op en er was helemaal niemand te bekennen Ook Midtown Madness 3 wordt niet veel meer gespeeld. Dus zijn er elke dag veel servers online voor CS? (misschien is het wel de aanschaf waard..)
ik denk zelf van niet, en als er mensen zijn, zijn het asociale Amerikanen die je kicken zodra je wint.