De eerste Xbox LAN Party te Groningen komt eraan! Op zondag 28 december 2003. Check: www.xbw.nl Voor nog beschikbare plaatsen en meer info stuur je een email naar adverteren@xbw.nl. Eind van de maand volgen foto's van de locatie en zal de site worden ge update. /Mod Spam - Reclame etc. Xboxworld.nl is geen uitzendbureau, bill-board of advertentie-rubriek. Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden, behalve als het zou gaan om bronvermelding. Het recruteren van mensen voor het maken van nieuwe websites is verboden. Voor meer informatie over het adverteren op XboxWorld.nl kunt u contact opnemen met adverteren@XboxWorld.nl.
Cooool jammer dat ik dan net weg ben...anders had ik misschien wel mee willen doen maar ben dan op vakantie....Zit nu al met smart te wachten op de foto's!!
Nou, misschien zijn een vriend en ik wel geinteresserd om naar de Groninger LAN te komen. Graag wat meer info? Moeten wij bijv. zelf onze Xboxen/controllers/TV's/games meenemen.... hoeveel deelnemers zijn er al enne eigenlijk zijn wij alleen geinteresseerd in halo, rainbow eventueel Counterstrike, want daar hebben wij op geoefend. Zijn deze games er ook en hoe ligt de nadruk erop? Maar, een leuk initiatief moet ik zeggen
wow arthur ik ben blij dat je ons ingeschreven hebt. Die website lijkt me alleen nog niet helemaal af. Nou maar kijken of dat maandenlange Halo trainen zn vruchten afwerpt Komen cs en rainbow en zo ook? dat is pas echt gaaf. en hoeveel aanmeldingen hebben jullie al? ik kijk er naar uit...
heel erg bedankt Marijn en Wilte, Arthur en ik hebben er enorm veel zin in. Hebben jullie ook een rekeningnr. om het bedrag over te maken? We houden contact, groetjes Tijmen
you're damn right Arthur, Nou maar hopen dat we zo goed zijn dat we iemands ass kunnen whoopen /edit 1 ik denk het niet hoor, want zo goed zijn we nou ook weer niet. heeft een van jullie halo ook op legendary uitgespeeld marijn?
We zulle zien jongens. Ik heb hem niet op Legendary uitgespeeld, maatje van me wel. Ook hij zal er zijn....
Jammer dat de website het niet doet marijn... misschien heb je een klein foutje gemaakt...? [edit1] laat maar, hij doet het nu wel, alleen vanochtend deed die het niet. ziet er goed uit man, lekkere chille banken