hoi beste XBW`ers, Lanparty op 1 augustus in Socio-centrum in Stein. Heb je zin om te komen??? pm me dan ff dan geven wij je de verder info. greets rick en etienne ps. plaats voor 48 mensen.
ik wil wel komen maar dan moet ik carpoolen dus als hier iemand gaat die omstreke zoetermeer woont en niet alleen de hele reis wil rijden ben ik een goede reiskameraad
Ah , mauw je ook zoveel onderweg of niet *) Rijden er geen bussen vanuit zoetermeer dan? Ik ben van plan om met een maat via de trein te komen
Shit, is er eindelijk weer eens een LAN in de buurt, ben ik op vakantie. In ieder geval veel succes. Misschien dat ik wel erbij kan zijn bij een eventuele herhaling. Laat het me als je wilt per pm weten of je plannen hebt voor een deel 2.
@ benneke, ik laat het je wel weten, aan de andere: we gaan vooral halo spelen, maar er is ook plaats voor andere spellen, die moet je zelf wel meenemen. als jullie je email adres achterlaten dan mail ik jullie over een paar dagen alle informatie door. greets rick
ik wil wel komen maar ik weet totaal niks hier over wat moet je allemaal meenemen want als ik geen tv mee hoef te nemen kom ik gewoon met de trein want dan heb ik wel een ov kaart maar als ik toch me eigen tv moet meenemen moet ik wel carpoolen, dus ik wil graag wat meer informatie als het kan
Lan begint om 10 uur s'ochtends en eindigt om 10 uur s'avonds. Je hoeft eigenlijk alleen maar je Xbox & je Controller + de gewenste games mee te nemen.
dan is het wel flex voor mij want ik heb toch een ov kaart nodig voor mijn vervolgstudie dan koop ik hem gewoon eerder en prop ik me xbox gewoon als gebruikelijk in me eastpack maar kost het geld enzo en waar is het precies wat voor locatie is het ?
Ik geloof dat Link je nog route beschrijving stuurt. Hij zei tegen mij dat het €7,50 koste en er is plaats voor 48 man
ok dat is niet zoveel maar ik bedoelde over de locatie van wat voor gebouw we dan inzitten de locatie is voor mij toch ver weg maakt niet uit waar het is zolang het maar met de trein aankombaar is
Ik wou ook met de trein komen maar dan moet je blijkbaar ergens anders uitstappen en dan de bus pakken Ik zal het aan Link vragen zodra hij weer op mSn is. Ps : Het is geloof ik een buurthuis en daar zitten we in een zaal
Zelfde verhaal als Benneke hier.. Jullie moeten trein pakken richting Sittard en dan uitstappen op station Beek-Elsloo. Hier pakken jullie de bus/taxi richting Stein. Een kleine 5 minuten ofzo vanaf het station. In de vakantie is de OV kaart niet geheel geldig en krijg je 40% korting op al het openbaar vervoer (trein/bus/tram).