[XOne] Xbox Lan te Zwolle (Overijssel)

Discussie in 'Games' gestart door Witkees, 24 aug 2004.

1. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Dag beste mensen ik heb een algemeen vraagje.

Ik organiseer al een aantal jaren kleine LAN's bij mij op school in Zwolle.
    Hier werk ik en heb veel ter beschikking (LIVE verbinding met 100 mb up en download, alle benodigde switchen, grote stroom punten, beamers e.d).

Dit was tot vorige keer altijd en alleen voor onze game club Dutch Ghosts (Night of Xbox Live). Afgelopen Juli 2004 heb ik het openbaar gemaakt (http://www.deltion-lan.tk/) en er kwamen in het totaal iets van 50 gamers. Van zaterdag op zondag van 12:00 uur tot 12:00 uur.

Het probleem waar veel mensen tegen aan liepen was het meenemen van een eigen TV. Ik heb 2 maanden geleden contact gehad met de directie van de Skala, die voor ons 120 TV's wil bezorgen tegen ongeveer € 15,- per TV.

De entree prijs die de school wil hebben voor het gebruik van de faciliteiten, beveiliging e.d. voor 24 uurs gebruik is meestal tussen de € 7,50 en € 10,-p.p.. De vorige keer hebben we een afspraak gemaakt met de lokale pizza boer die voor een kleine € 5,- extra, pizza's kwam bezorgen en daar is door bijna iedereen gebruik van gemaakt.

Mocht ik in December of Januari weer de gelegenheid hebben om dit op onze school te organiseren, is daar dan interesse voor ?

Iedereen roept altijd, dat ze komen, maar op het laatste moment zeggen ze dan af of vragen zoals: “we komen met 4 mensen op 1 Xbox en betalen dan ook maar voor 1 persoon”. Dat kan natuurlijk niet. De organisatie is erg veel werk, maar levert met elkaar erg veel plezier op, mits iedereen een beetje normaal reageert en meedenkt.

Als er genoeg interesse is dat wil ik alle dingen wel weer opzetten en regelen !
    De eventuele winst die er wordt gemaakt, wordt ALTIJD aan een goed doel geschonken. Hiermee geef ik aan dat dit geen winst project is.

Hopelijk vinden DarkWing NL, Penjannl en Xboxworld dit topic goed genoeg om open te blijven, aangezien het een toegevoegde waarde voor LAN gamers kan zijn ;-)

Mailen kan op adiender@deltion.nl

Vriendelijke groeten,

Adriaan alias Witkees/Sir White nl _0/

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb zeker interesse, maar dan wel in januari, edit: damn, ben te jong :'-(

3. Un-Xist

Un-Xist Depraved Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me wel gaaf aangezien ik met me clan al vaker bij lans zijn geweest. maar welke games worden er gespeelt dan want misscien komen wij dan ook. (DSN)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeer zeker interesse. Vorige keer ook interesse getoond maar uiteindelijk geen mogelijkheid gehad te komen. Zeker de actie met TV's is erg tof en zeker nog een extra stimulans om te komen.

Ja wat kan ik nog meer zeggen. Als de datum uit komt, kom ik - Met nog een aantal andere lui uit deze hoek.

5. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Wij zijn een wat men zegt een "easy going" clan. Onze core games liggen op GR(IT) en RB6, maar ik weet ook zeker dat hier Halo 2 bij gaat komen. We spelen met de regel fun/fair, dus geen respawn killing e.d. en wij zijn niet erg fanatiek. Leeftijd van onze 50 leden tussen de 13 en 36.

We spelen altijd op een vrijblijvende basis. Als jij bijvoorbeeld LINKS 2004 wilt spelen en op de LAN zijn nog 3 mensen dan heb je een game. Wil je PRG2 spelen met 8 man dan kan dat ook. Ik zet meestal een kleine Halo competitie op voor 16 man op 4 beamers en voor de rest schreeuwen we gewoon even in het rond wat iedereen speelt en of we kunnen joinen.

Ik hier nog wat foto's staan, zodat iedereen even een eigen indruk kan krijgen:

http://kevinhorsten.nl/blog/galleries/deltionxboxevent/

6. Un-Xist

Un-Xist Depraved Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat jullie geen echte LAN houden met een toernooi. met clans enzow

7. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit keer ook weer plaats voor 120 man/vrouw, dus als mensen goede ideeen hebben en interesse om te komen !

We hebben de vorige keer wel een Halo en Top Spin competitie gehouden, waar ook 4 games werden weggegeven door Microsoft (waarvan er 2 nog niet uit waren), dus wie weet. ;-)

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom, ik kom! Dus nog een keer een Halo competitie? Interressant ;)

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ah dan kom ik wel met m`n EAGLES SHIRT _O_ _O_ _O_ VETTE RELLEN!!

10. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook komen, zolang er dus (zoals je zelf zegt) niet met alleen maar clans wordt gespeeld. M'n vriendin sleur ik er dan ook wel mee naartoe *)

/edit: Nu ik de foto's heb gezien wil ik zeker komen. Lijkt me hartstikke gezellig :D

Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  11. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me erg gaaf, zeker nu ik niet mijn TV (uit de tweede wereldoorlog en groter dan de gemiddelde koelkast 8)) mee hoef te sjouwen.

Errug coole foto's ook :9

12. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Mocht je je afvragen hoe het gebouw er van buiten uit ziet ?
    check dan deze link: http://www.deltionroosters.nl/
    Het is het ICT Lyceum en we zitten op de brug die het pand van links naar rechts verbind ! mooi plekkie lijkt me zo en groot genoeg voor iedereen.

We hebben de vorige keer ook nog s nachts de beamer (5 meter bij 5 meter) aangezet en daar een film op gekeken.

Met elkaar kan het heel gezellig worden. als er genoeg mensen interesse hebben, dan ga ik ook moeite doen !

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kom waarchijnlijk weer en ik ben van plan 2 a 3 mensen mee te nemen (natuurlijk betalen we allemaal). de vorige lan was heel erg leuk, en ik vond het jammer dat iedereen zo vroeg wegging.

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel mensen kun je nu maximaal kwijt? Ik ben namelijk van plan, als het mag van jullie, om mijn vrienden waar ik altyd lan-party's mee hou, om die mee te nemen. Natuurlijk betalen ze allemaal apart en dan heb je er misschien wel 10 man bij (als ze tenminste allemaal kunnen). Laat het maar weten. *)

15. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik kom sowieso met 2vrienden, betalen is geen probleem en gebrek aan hardware ook niet, laat maar weten wanneer het is

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die ruimte is heel erg groot, en op de vorige lan waren er 120 plaatsen beschikbaar. dus ik denk dat je ze wel kan meenemen :)

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan ga ik maar eens flink rondvragen want als ik dat zo zie op die foto's heb ik er flink veel zin in *)

18. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Chill, Cker, moet ik wel helemaal uit limburg komen... maar ach, voor zo'n event doe ik wel meej!!! 8)

19. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Er kwamen vorige keer ook mensen uit Oisterwijk met een grote bus, dus misschien kan er weer iemand meerijden. De vorige keer hebben ze 4 mensen meegenomen.

Zodra we genoeg geinteresseerden hebben ga ik kijken of ik het weer voor elkaar kan krijgen. Zou leuk zijn als we dit keer een totaal van 120 Xbox gamers bij elkaar kunnen krijgen !

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie ik nu gerust gebeuren, ik bedoel, laat de mensen maar naar de foto's kijken en ze willen er nu ook bij zijn!

Deel Deze Pagina