Dag beste mensen ik heb een algemeen vraagje.
Ik organiseer al een aantal jaren kleine LAN's bij mij op school in Zwolle.
Hier werk ik en heb veel ter beschikking (LIVE verbinding met 100 mb up en download, alle benodigde switchen, grote stroom punten, beamers e.d).
Dit was tot vorige keer altijd en alleen voor onze game club Dutch Ghosts (Night of Xbox Live). Afgelopen Juli 2004 heb ik het openbaar gemaakt (http://www.deltion-lan.tk/) en er kwamen in het totaal iets van 50 gamers. Van zaterdag op zondag van 12:00 uur tot 12:00 uur.
Het probleem waar veel mensen tegen aan liepen was het meenemen van een eigen TV. Ik heb 2 maanden geleden contact gehad met de directie van de Skala, die voor ons 120 TV's wil bezorgen tegen ongeveer € 15,- per TV.
De entree prijs die de school wil hebben voor het gebruik van de faciliteiten, beveiliging e.d. voor 24 uurs gebruik is meestal tussen de € 7,50 en € 10,-p.p.. De vorige keer hebben we een afspraak gemaakt met de lokale pizza boer die voor een kleine € 5,- extra, pizza's kwam bezorgen en daar is door bijna iedereen gebruik van gemaakt.
Mocht ik in December of Januari weer de gelegenheid hebben om dit op onze school te organiseren, is daar dan interesse voor ?
Iedereen roept altijd, dat ze komen, maar op het laatste moment zeggen ze dan af of vragen zoals: “we komen met 4 mensen op 1 Xbox en betalen dan ook maar voor 1 persoon”. Dat kan natuurlijk niet. De organisatie is erg veel werk, maar levert met elkaar erg veel plezier op, mits iedereen een beetje normaal reageert en meedenkt.
Als er genoeg interesse is dat wil ik alle dingen wel weer opzetten en regelen !
De eventuele winst die er wordt gemaakt, wordt ALTIJD aan een goed doel geschonken. Hiermee geef ik aan dat dit geen winst project is.
Hopelijk vinden DarkWing NL, Penjannl en Xboxworld dit topic goed genoeg om open te blijven, aangezien het een toegevoegde waarde voor LAN gamers kan zijn ;-)
Mailen kan op adiender@deltion.nl
Vriendelijke groeten,
Adriaan alias Witkees/Sir White nl _0/
Laatst bewerkt: 24 aug 2004