1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Lan?

Discussie in 'Games' gestart door Guardian, 1 apr 2002.

  1. Guardian

    Guardian ------------

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouter ik las iets over een xbox-lan-party op tweakers. Heb je daar nog verder over nagedacht of wacht je eerst dat er meer spellen komen enzo met link functie? Of is het hele idee voorlopig geschrapt?
     
  2. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    jaaaaaaa dat lijkt mij ook wel leuk.......NOT:r
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    zijn ze die aan het plannen op GoT dan??

    IIG Was Alphazel hie rook beetje aan het plannen.. weet niet in hoeverre die dat nog serieus wil gaan doen.. Ik dacht dat Pizza the Hut laatst een leuke ruimte aanbood
     
  4. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Post niet zo suf man:) Lan! Lan! Lan!
     
  5. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    bier bier bier!!!:9
     
  6. Guardian

    Guardian ------------

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik las een zwaar oude post van je volgens mij :) Maar ik dacht laat ik is kijken of er nog iets in de planning stond.
    Het grootste probleem blijft altijd genoeg (liefst beetje grote) tv's bij elkaar te krijgen. Ik kan wel me xbox meenemen bijvoorbeeld maar m'n breedbeeld neem ik niet zo makkelijk mee onder me arm in de bus ofzo.
    Ik ga volgend weekend dan naar het SegaEvent 2k2.1 met mijn xbox mee en als het goed is zetten we daar even en lannetje op voor een korte periode. Daar staan tv's van veel mensen van de organisatie en organisatoren van tournooien die we dan eventjes mogen gebruiken maar veel zal er niet van komen denk aangezien het helemaal Sega & dreamcast is en daar het meest mee gespeeld zal worden.
    Op dit event komen de tv's dus hoofdzakelijk van de organisatoren zelf die ze met de auto meenemen. Maar misschien is het wel mogelijk om voor de beter bekende xbox een winkel te zoeken die tv's en xbox'en verkoopt en die laten sponsoren doormiddel van tijdelijk lening van tv's die anders toch op zondag niks staan te doen in de etalage??? Ik noem maar wat hoor misschien is het wel totaal gekke praat en hebben winkeliers hier geen oren naar maar het is misschien een optie.
    Is Microsoft Nederland niet voor zoiets te porren? Is een goede publiciteit voor hun als ze zoiets organiseren als de xbox een halfjaartje oud is in Nederland ofzo met pers erbij enzo?

    Maar goed onmogelijk is het niet aangezien ik vanaf de start al bij Sega Nederland (nu servicegames.nl) ben geweest en die jongens hebben dus zonder enige sponsoring van buitenaf nu voor de tweede keer een SegaEvent en ben bij beide uiteraard aanwezig (geweest) en het was zwaar cool. Het enige wat zij veel meer hebben dan op dit forum is een vaste groep 'forummers' die zoiezo komen en het goed met elkaar kunnen vinden. Die groep (me included) is in het begin van het gameforum afgestapt en is verder gegaan op het SegaForum. Bijna wekelijkse meetings tussen verschillende segaforum bezoekers is geen uitzondering en we hebben dus ook al de nodige pretparken, feesten, kroegen en game-weekenden meegemaakt met deze gezellige groep....

    Dit is allemaal begonnen met een potje quake3 online op de DC :D Dus wie weet wat er over een tijdje hier is nadat microsoft online gaat met de xbox (die speechfunctie gaat het hem doen :) ik wordt doodziek van dat typen onder het gamen op de dc als je weet dat speech komt op de xbox).

    Mij lijkt het iig een leuk idee. Als je nog eens het idee krijgt om het te doen laat xboxworldforum het dan maar horen en dan kun je een beetje kijken wat de reacties zo al zijn.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan was jij zeker van de 'deathdealers' ;)

    mmaarre leuk stukkie text ;) We kunnen altijd wat proberen met/via MS..

    TV's zijn idd een probleem..
     
  8. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Reactie::9 Denk dat er wel veel mensen voor te porren zijn. Zullen heus wel een paar aardige mensen tussen zitten:D
     
  9. Guardian

    Guardian ------------

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup The Deathdealers.

    Heb je goed onthouden :) Hoe wist je dat nog zo?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe das wel lache dan, ik en Alphazel (hier ook actief ) zaten in 'Black Rain' wij kwamen alleen nooit aan spelen toe (online dan) kan me wel herrineren dat jullie iets van een 'informant' in onze clan hadden, of zoiets las ik iig op jullie forum toen :D Is al weer anderhalf jaar geleden..
     
  11. Guardian

    Guardian ------------

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, Dat ging ook nergens over. Ik wist eigenlijk van niks en opeens hadden wij een informant bij jullie. Ik heb tot nu toe nooit begrepen waar dat nu allemaal over ging :) Zal het Drax nog eens vragen, die wist er meer van volgens mij.
    Maar ken jij toevallig die groep dc quakers die iets met koekies hadden; De blabla-stroopwafel-clan ofzo? Daar zaten echt vage gasten bij.

    Maar goed we dwalen af. Die dc-quake tijd is voorbij (toen pso uitkwam hebben we eigenlijk bijna nooit meer gespeeld om de pso-telefoonkosten te drukken) maar er komt wellicht een nieuw tijdperk met de xbox online.
    Hoe zijn de connecties van xboxworld met Microsoft eigenlijk?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Connecties met MS zijn zover ik het zie goed.. Ik bel ze niet elke dag van Heeeeeej hoe is het! maar als ik bel kennen ze me wel en ze zijn zeer blij met 'ons' en de community hier.. (Applausje voor jezelf!!)
     
  13. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah!:)
     
  14. Guardian

    Guardian ------------

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is gunstig. Dat was wel anders met Sega of je Japans moest heel goed zijn ;) Wat was ook alweer 'hoe gaat het' in het japans?
    En support van europese distributeurs hoefde je ook al niet te verwachten.

    Nou dan hoop ik dat je ze een beetje kan aansporen om is aan zoiets te gaan denken als soort reclame campange voor de xbox :)
     
  15. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    kloptos alos eenos bussos.

    ik hheb hier een feestzaal beschikbaar met bar :D

    dusse.....
     
  16. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1

    Lijkt me duidelijk :+
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    idd, das het belangrijkste :)
     
  18. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    "WhothemanPizza"!:9
     
  20. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah baby!! :+
     

Deel Deze Pagina