Is er ergens een website waar je Xbox lans kunt bekijken of waar ze gehouden worden ofzo, en worden er weleens georganiseerd door mensen van XBW? Ik wil misschien 1tje geven in de zomer als me ouders 2 weken weg zijn wat heb je allemaal nodig in ieder geval veel tv's en xboxjes den k
veel stopcontacten bij elkaar,(een paar link kabels)paar keer het zelfde spel ligt er aan welk spel je wilt spelen....
Mwah meer Leiden dan Den Haag hoor *) Is nog zeker een kwartier met de auto vanaf Leiden, vanaf Den Haag 20 minuten.
als je wilt linken met meer dan 2 xbox'en heb je een hub nodig. noordwijk ligt aan zee dicht bij leiden idd.
Maargoed wat je inderdaad hardware technisch nodig hebt om het uberhaupt te kunnen is een router/switch/hub om meer dan 2 Xboxen met elkaar te verbinden. Daarnaast voor elke Xbox een bruikbare TV, en natuurlijk alle spellen die je spelen wil voor élke Xbox. Waar woon je precies in Noordwijk en hoe oud ben je?
ow Wut jij zit bij mij op sgool .. jij liep volgens mij met die camera op schoolfeest of nite :d (sorry voor offtopic)