Morgen heb ik een xbox-lan bij mij thuis, het boeit jullie vast nix maar ik vond het leuk om te vertellen.
Ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan vier man Maar er zijn plannen (wouden we afgelopen week al doen) om met z'n 8-en te gaan halo-en. Hopen dat het doorgaat...
4 xboxen 10 of 11 mensen ofzo als het goed is, anders heb je zo een klein beeld. alleen hebben er maar 5 een xbox en de rest ken er niet zoveel van behalve 1. dus dan is het wel makkelijk om hen te killen maarja
Mijn max was 8 man, op de XBW Crew LAN, het maakt mij in principe niet zoveel uit met hoeveel je speelt als ik maar op een half scherm (of volledg natuurlijk ) kan spelen
morgen gaan we met 2 breedbeeld tv's van 71 cm, daar gaan 3 mensen per tv op degene met een xbox krijgen het bovenste beeld de andere de onderste, en ook nog 2 55 cm tv's, daar gaan 4 mensen op denk ik
Ik zou ook wel willen LANnen maar ik ken verder helemaal niemand die nog een xbox heeft. Voor mij is het maximum wat ik heb gespeeld ook nog maar 3.