Ik ben opzoek naar een persoon die mij zou kunnen helpen met beantwoorden van een aantal vragen over de xbox Liefst iemand die lan ervaring heeft aangezien ik er over na denk om naast de "normale" lan ook voor de xbox een lan te organiseren. thnx cowboyNeal
bijvoorbeeld - wat zijn de meest gespeelde spellen - wat voor tv nemen mensen over het algemeen mee , giga bakken waarvoor veel plek nodig is - hoe zit het met de games, zijn die uitwisselbaar - met hoeveel kan er tegelijk gespeeld worden binnen een game (wat is de max) ivm aantal servers dat opgezet moet worden. thnx CowboyNeal
- Speel zelf alleen HALO - Heb alleen thuis geLANd. Met aardig grote TV's, ivm 4 personen op TV/splitscreen -Elke Xbox heeft eigen game nodig. -Voor HALO is 16 max. Ook voor online HALO. 1 xbox dient als server
Dat laatste moet je wel even verduideleken : 1 persoon zet een spel op maar speelt zelf ook gewoon mee (dus niet dat die Xbox onbruikbaar is). Er zijn nog geen echt grote LAN's geweest, meer prive-LANs. Eerste grote echte Xbox LAN lijkt de XBW LAn te gaan worden..
mm.. ok , hier kan ik wel iets mee. Wij hadden ook begrepen dat er nog niet echt veel LANs zijn geweest met de x-box. Aangezien we wel wat ervaring hebben met de pc lan leek het ons wel een leuke uitbreiding. Het is de bedoeling dat er ongeveer 30 xboxers komen van de intotaal 150 / 175 man. cowboyNeal