ik heb wel even gezocht maar er zijn weinig (lees geen) lanparties te vinden in omg. utrecht, this really pisses me off ik wil ook wel eens iemand anders dan mijn zusje afmaken zo word ik ook wel wat beter in gamen*) weet iemand een (grote? )lan party en als je ergens anders woont vertel dan maar eens wat jouw langste lan-party is geweest
Ik hou toevallig dit weekend een lanparty met een paar vrienden van me, met zn 8en, lekker 24 uur Halo en UC spelen, maar helaas ik heb geen plaatsen meer beschikbaar
Dit lijkt me nou niet echt een topic voor in de soapbox..... Ik verplaats hem naar Xbox live en Networking.
Ik woon in Utrecht stad, en mijn buurjonge heeft ook een xbox dus kunnen we gewoon LANen door het raam heen Ik zal wel vragen of hij intresse heeft om iets te gaan organiseren, verder kennen we nog ongeveer 5 mensen met Xbox
Mr E. , Als je nou Xbox Live doet hoef je niet tegen je zusje te spelen maar kan je tegen de hele wereld.
kan geen live, mag niet van mijn ouders ik speel nog heel braafjes thuis of bij vrienden maar het verschil tussen lanparties en live is dat je die mensen om je heen hebben die je goed leert kennen en ook goed kan zien, het nadeel is dat je op elkaars scherm kan kijken maar dan draai je de tv's en ga je in teams halo ofzo spelen, 1 team per xbox ik heb ook thuis geen snelle verbinding dus dat gaat toch niet
Maandag een xbox lannetje bij mij thuis ook. 24 uur of meer, Halo, UC, MM3 ... Maar ook niet erg in de buurt, sorry!
Hey, ik en een vriend hebben hetzelfde probleem, wij houden meestal kleinschalige lannetje van 6 man ofzo. Maar wij willen ook 16 man Blood Gulch slaughter! We moeten dus maar eens wat opzetten misschien... samen kennen we vast genoeg man en hebben we zeker genoeg Xboxen. PM maar of voeg me toe op MSN: leondijkman@hotmail.com