Ik heb vorig jaar maart een xbox gekocht, vandaag speelde ik nog XIII toen ik een nieuw spel herlade kreeg ik de melding dat de xbox de dvd niet kon lezen nog een keer proberen en weer niks toen een ander spel, weer niks nu blijkt mijn lens van mijn ORGINELE xbox al kapot, ik belle naar MS hij wordt gerepareert ik ben hem 2 weken krijt en hij kan mij niet de garantie geven dat m,n HD gewst wordt. Heeft iemand dit ook meegemaakt en is die HD gewist Dat zou heel erg klote zijn want dan ben ik al me save-games krijt en me xboxLIVE account damn.... Kun je save-games van je HD naar een Memoriecard kunnen backupen ??? weet iemand dit en af je je xbox live account plus stats. krijt bent Conkreet kan ik bv mijn save-game van PGR2 van m,n HD naar m,n MenorieUnit saven??? Ps het was een Phomson Drive
ze kunnen je nooit garanderen dat je HD niet word gewist indien daar misschien een foutje in zou zitten. Mij lijkt de kans echter vrij groot dat in jouw geval alleen de DVD drive word vervangen.
Hej , ik heb hetzelfde probleem gehad, gewoon al m'n save games en live account geback-uped ( stats ben je nooit kwijt ) je kan ook account recovery gebruiken uit het live menu... www.bol.com verkoopt een goedkope mem card van thrustmaster! Succes ermee! EDIT: pgr2 kan er makkelijk op, wel 10x live account neemt ook niet veel ruimte in...
Bij mij is een paar maanden geleden ook de Drive vervangen maar toen ik mijn Xbox terug kreeg was mijn HD wel gewist. De Xbox is op Donderdag opgehaald en Dinsdag had ik hem weer terug !!!
Zou het kunnen dat ik ivp een THOMSON drive een SAMSUNG drive krijg??? dan kan ik nu eindelijk via CD-R muziek naar mijn HD kopieren. 6 dagen das best snel.
Mijn oude Thompson drive werdt vervangen door een nieuwe Thompson drive. Maar met de nieuwe kan ik wel DVD+R en DVD+RW afspelen wat ik met de oude weer niet kon. Het zijn geen 6 dagen maar 2 werkdagen. De Xbox is op Vrijdag bij M$ ontvangen en Maandag kreeg ik een email dat mijn Xbox klaar was !!!
Enzo, bij mij is het ook vrij snel gegaan, donderdag weg en dinsdag een nieuwe! bij mij was het dus nodig, want alles was nieuw.. kan goed zijn dat je alleen een nieuwe dvd-drive krijgt en dan is er niks weg! maar om nou voor die 10 euro dat risico te nemen....
kan die nieuwe Thomson drive buiten DVD-/+R(W) ook CD-R(W)? Thnx voor jullie info want dat mens van de helpdesk wist ok mij niet veel te vertellen buiten dat de xbox gerepareert wordt. Thnx
kut wordt je hd gewist????? dan had ik moeten back-upen. Al m`n saves weg NEEEEEEEE als dat is haat ik microsoft.(krijg hem morgen of dinsdag terug)
ik haal me morgen snel een memorycard zeker wel das heel klote voor je ITNL3 damn ik probeer het te voorkomen door een memorycard te kopen
MS zegt dat de hardisk KAN worden gewist. Dat is lang niet altijd zo maar het is om zich in te dekken. Amerikanen bijv. slepen bedrijven overal voor voor de rechter. Dus als iemand zo zijn PGR savegames kwijt is kan MS dat tijdens een rechtzaak zeggen 'je wist dat dit kon gebeuren, wij hebben je gewaarschuwd....'
Nou, mijn DVD-speler in m'n box begon na ongeveer 'n jaartje ook kuren te vertonen ... Ik denk, laat maar ff ... Nu een half jaar daarna heb ik 'm toch maar laten ophalen wegens 't wel erg vaak krijgen van die meldng (inclusief nieuwe games) .... Na een aantal werkdagen kreeg ik 'm weer terug ... nouja ... 'n spliksplinternieuwe, zeg maar ... bye bye savegamez dus. Deze vertoont gelukkig niet de zelfde kuren ... dus ik ben wel blij.
Een probleempje, Pgr2 ondersteunt geen memorycard. Ik moest ook weer helemaal opnieuw beginnen toen ik met me vorige Xbox van Live werd gebanned