Hallo peeps... Ik ben op zoek naar het lettertype waarmee het xbox logo is gemaakt... Weet iemand of het kan downen en zo ja;waar dan? Tnx alvast...
Ga ff in windows verkenner naar de map windows op je harde schijf. Waarschijnlijk c:/Windows, en dan moet je de gedownloade file voor je lettertype, in de map font plaatsen, en voila in word kun je hem nu selecteren. Ik heb ook nog het Halo lettertype als je geïnteresseerd bent?
--------------------------- "C:\Documents and Settings\Jon Gardenier\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\1SCNDD4X\halo[1].zip" --------------------------- "C:\Documents and Settings\Jon Gardenier\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\1SCNDD4X\halo[1].zip" Het pad bestaat niet. Controleer het pad en probeer het opnieuw. --------------------------- OK --------------------------- deze foumelding krijg ik als k die lettertype probeer te downen. wat moet k ermee doen????
Je moet gewoon naar configuratiescherm gaan en dan lettertype. Vervolgens plak je de uitgepakte map daarin en hij staat in het lijstje bij word
Ik heb ook Windows '98, maar bij mij gaat het op deze manier prima; ook wat makkelijker trouwens Start > Instellingen > Configuratiescherm > Lettertypen > Bestand > Nieuw lettertype installeren > Dan daar even het gewenste lettertype selecteren en op OK klikken en voila -> je kan hem trouwens dan ook gelijk in Word etc. gebruiken /edit: ik zie nu pas dat als je bovenstaande doet je eigenlijk ook in C:\WINDOWS\FONT\ doet maakt dus geen verschil