Ik heb wel eens op wat foto's gezien hoe iemad er voor zorgde dat zijn Xbox Logo op het apperaat en de logo's op zijn controlers licht gaven. maar die foro's waren nogal vaag en ik ben opzoek naar een site waar duidelijk opstaat hoe je je Xbox op die manier aanpast. Kan iemand me een link geven ?
Dat is casemodding... Erg cool, dan is er zo'n glazen raampie in je Xbox, waar licht doorheen schijnt. Om dit te doen moet je je Xbox openmaken, en dat is volgens mij illegaal en daar wil xbw niet aan mee werken, dus daarom kan ik een paar sites hier niet zeggen...
Kijk eens bij Psxshop daar worden ledjes verkocht voor de Xbox Logo en Eject knop. Ook verkopen ze ledjes voor de controller. Illegaal is het niet , je bent alleen de garantie kwijt. Zolang je naar niet knoeit met de hardware , dan is alles toegestaan van M$.
zo'n lamp kit voor controller en xbox zijn wel vet maar zijn ze nergens goedkoper, vind het nogal prijzig
Conrad verkoopt de blauwe leds vanaf € 5,35 per stuk. Die leds geven tot 100x meer licht dan de normale. Maar Conrad heeft ook groene leds die 6x meer licht geven dan de blauwe uitvoering. Ze zijn in alle formaten en kleuren te krijgen daar !! Psxshop is behoorlijk prijzig ( 2x led + 1x Resistor + soldeer ) deze samestelling kost € 31,25 excl verzendkosten
ik had JUIST antwoord gegeven aap maar toen kwam ik erachter dat gerjan precies hetzelfde had geschreven als ik!
Same thought... maareh velvet_dark kijk ff rond op dit forum en dan vooral bij Xbox Hardware / Accessoires, daar staat al het een en ander, en binnen kort wordt er waarschijnlijk een verkoop actie gestart, met lichtjes/jewels