XBox Limited Edition (waar nog op voorraad?) Ik ben al enige tijd opzoek naar deze groene box. Weet iemand waar hij nog op voorraad is? Ik kan hem nergens vinden. HELP
Dixons? hahaha, bij ons wisten ze niet eens waar ik het over had. Ik heb online besteld bij Dimension. Kijken of hij ze nog op voorraad had.
Je hebt echt mazzel gehad dat je er nog eentje hebt gevonden Ik heb er vorige week nog eentje kunnen bestellen bij Nedgame , maar daar zijn ze nu ook al uitverkocht zag ik. Ik hoop ook dat ze niet meer komen, want anders is dat 'Limited Edition' ook maar een beetje bullshit:{
Ik had Bart Smit en FRS gebeld. Beide vertelde me dat ze niet meer voorraadig waren, had ik overigens ook al op de site gezien, en dat ze ook niet meer kwamen. Gameland heeft ze ook niet meer. En diverse zaken bij ons (Helmond) kende ze niet eens. Nu was ik gisteren toevallig effe in het winkelcentrum van Amersfoort, en daar lagen er nog wel bij Dixons.
Toen ik laatst bij de Dixons ging vragen of de een DVD remote hadden voor de Xbox wist die dude (ik gok filiaalmanager) nieteens waar ik het over had. Gelukkig stond er een werknemer van mijn leeftijd bij die het wel wist. Er lopen daar echt een paar no-no's rond.
Daar wordt je nou moe van!! Dankzij deze site ben ik wel ff gewaarschuwd, voordat ik iets bij Dixons haalt. Thx all
Ga je echt zo'n groene kopen?? Die is lelijk man! Echt niet normaal hoe lelijk! Maaruh Media Markt heeft ze staan.