weet iemand of je, je eigen mp3's van je pc kunt overlinken naar je xbox?? zoja... hoe?? zou het kunnen met een internet kabel??? als iemand het weet reageer dan ff
Ja dit is mogelijk je moet je mp3's als cda op cdrw zetten en dan bij de sectie music je cd kopieren. (overigens is dit al in tientallen threads vermeld.
Heb je weer zo'n illegale gast. Jemig. Koop verdorie gewoon de cd van die gasten, krijgen hun ook geld. Als je games download wat anders want die kosten veel maar cds pff.
Ja dat zal dan wel moeten he of je koopt er een die dingen kosten tegenwoordig haast niets meer: de goedkoopste die ik hier zag staan was 59 euro
Deze thread ging toch echt om het LINKEN van de Xbox met de PC, niet om het branden. maarja, linken kan dus niet.
Nee jij zegt : JA DIT IS MOGELIJK, moe tje op CDRW branden. Maar dat is dus geen antwoord op zijnvraag
Ik heb nochtans geprobeerd een gebrand cd'tje af te spelen in mijn Xbox en ik kreeg zo'n melding van dat de disc niet gelezen kon worden en dat die misschien proper gemaakt moest worden en zo... Je weet wel. Moet ik het misschien nog eens proberen?
Het is op dit moment nog niet mogelijk om je xbox direct aan je pc te linken. Misschien dat dit in de toekomst wel mogelijk gaat worden, maar dat is dan altijd met gebruik van illegale software (niet goed gekeurd door M$). Het is inderdaad wel mogelijk om cd-rw's in je xbox te stoppen en die te lezen als een audio CD, maar ik ben het met de mening eens dat iedereen die zooi gewoon legaal moet kopen. Als bepaalde muziek mooi vindt dan koop je die toch, anders heeft die band ook geen reden om nog muziek te maken als niemand het koopt.