Hmm...misschien al gezegt, maar ik ben beetje te lui om alles door te lezen , maar ik zat eens te denken: Clans herken je meestal aan iets in hun naam, iedereen van laat ik eens een voorbeeld noemen: Hunterz heeft Hunter ofzo in zijn of haar naam. Bij Xbox Live maak je een naam als je je registreert, hierdoor kan die naam dus nooit..... dat is raar
nog nooit over naged8 eigenlijk, weet niet hoe ze dat gaan oplossen, maar bij unreal championship bijv hoeft je gamertag niet persee je nick te zijn, dus waarschijnlijk iets in die richting
En dat dat clanlogo natuurlijk wel te wijzigen valt, maar nu izdat er volgens mij nog niet, wel goed idee van mij
Mja lekker boeiend of je een clantag in je naam heb, dat is eigenlijk helemaal niet nodig. Het is wel jammer natuurlijk maar echt irritant nou ook weer niet.
Ik zeg ook niet dat het irritant is, maar hoe kun je anders je clanmembers herkennen als ze niet eens je naam dragen? Lijkt me op zich wel knap verrot eigenlijk.
Zoals bij alle spellen kun je je game naam gewoon tijdens het spel veranderen. Je hoeft niet persé je XBox Live naam te gebruiken wel zal deze altijd als standaard gebruikt worden.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hiernaar.... ben namelijk al lid van een clan...weliswaar geen Xbox clan..... maar speel wel altijd met clantag voor mijn naam...is namelijk handig met herkennen (en mensen zien dat ik admin-right heb, als ik op onze eigen server inlog ) maar was niet van plan om me te gaan reggen bij Xbox-Live met de tag ervoor..... maar als de spellen het oplossen zoals ik hier lees, dat UC het opgelost heeft, vind ik het goed
Nou heb al een paar mensen voor mn clan....maybe willen jullie ook joinen.....gewoon ff TRG voor je nick zetten ......(The Royal Guardians)
Doordat je een vaste nickname (je bent iig te identificeren via het Gamertag systeem, ook al heb je een andere nickname in UC bv) hebt kan je wel mensen 'vinden' en uiteraard herkennen. Dat is denk ik niet zo het probleem. Jammer is alleen dat je in sommige spellen je naam niet kan veranderen en dus niet andere mensen kan herkennen als-zijnde lid van een andere clan oid.
Je Gamertag is vast. In veel games kan je wel onder een naams pelen die je kan aanpassen, maar niet elke.