Ik heb gehoord dat bij Xbox Live! 3.0 je kleine games ( Pacman, Space invaders enz.) kunt downloaden en vervolgens online kunt spelen. Wie weet nog meer over Versie 3.0 *) :{
zou inderdaad wel heel erg gaaf zijn, kan je neit een bron geven ofzo? [EDIT]: iets minder smileys is ook goed hoor.....
xbox 2. pff, dat is nog wel een eindweg hoor en neem dan maar van mij aan dat ze dan niet met live 3.0 aankomen zetten
Ik heb er ook nog niks van gehoord, maar het zou natuurlijk best kunnen. Bij msn zitten er nu bijvoorbeeld ook kleine spelletjes om onder het chatten te doen...
Heb je er eigenlijk bij stil gestaan dat deze informatie van uiterst vertrouwbare bronnen komen. www.gamerevolution.com, daar valt niet mee te focken
Je link doet het niet. EDIT: Ik zie het al je hebt er nog een komma achter geplakt. Wie zegt er eigenlijk dat die site betrouwbaar is? en btw: betrouwbaar en niet "vertrouwbaar"
Hmm tja ... :{ ... Ik wil jullie niet teleurstellen ... maar ik heb hier niets van vernomen ... niet dat ik een heel betrouwbare bron heb ... maar gamerevolutions heeft een hele grote duim ... Voorlopig komt er nog geen Xbox Live 3.0 (er zijn nog genoeg problemen met 2.0 ) ... Het enige dat nog in de planning staat (lees rond release Halo2) ... Live Alert = Iemand challenge voor Live games als hij daadwerkelijk on-line is of op weg (via mobiele telefonie en msn) en er komt mogelijk een downloadable trial games optie <-- Niet waarschijnlijk though ivm de beperkte hdd grote
Moet toch wel te doen zijn lijkt me, er is ~4gb vrij en savegames nemen niet zoveel ruimte in. Dus wanneer ze een trailgame onder de 1gb weten te houden (lijkt me ook wel handig ivm downloaden) dan zou dat best een goeie optie kunnen zijn. Xbox nachtje aan laten staan en volgende dag Halo 2 preview spelen