[XOne] Xbox Live (360) SiteCom Router, Chello

Discussie in 'Games' gestart door DePreSsa, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DePreSsa

DePreSsa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een vraag over mijn Xbox 360 live en chello verbinding.

Ik heb Chello classic, en een Thomson modem, en probeerde mijn xbox op internet te krijgen, dat lukte echter niet, toen heb ik de helpdesk van chello gebeld en ze zeiden dat ik een router moest kopen.

Dat heb ik gedaan, en het is een xDSL/Cable Router geworden van SiteCom, Dixons 40 €.

Geen problemen met aansluiten en aanmelden + inloggen, en mijn internet + xbox live deed het meteen, maar nu heb ik 1 probleem als ik connect met xbox live dan doet alles het gewoon en mijn computer ook, maar als ik dan een server join om te gaan spelen, dan staat er na ongeveer 2 minuten : connection lost, of host lost ofzo..
    En dan connect ik weer en dan komt het er weer.. dus de verbinding is niet goed of de router of er is een storing, met de computer heb ik hetzelfde probleem, als ik in een server ga met een spel (Counterstrike) dan ga ik ook na een paar minuten uit de server door connection problemen, kan iemand mij misschien helpen?
    Wat moet ik doen!! bedankt =(

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wat je moet doen is die router terug brengen.
    Heb hetzelfde probleem (gehad) en het blijkt dus dat chello internet niet kan omgaan met sitecom routers. Nu werk ik bij de dixons en ik weet dat ze daar alleen Linksus en sitecom hebben. Dus je kunt proberen het voor een linksus router om te ruilen, maar weet dus niet of chello daar wel mee om kan gaan. Zal dus ff contact opnemen met upc daarvoor.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de router thread .. het is niet nodig om voor elke router/provider een apparte thread te openen.. zie ook de live vragen thread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina