Ik heb ADSL met een USB moden Dat wordt dus listig :{ Eens kijken of dat om te ruilen valt (ik had juist met een USB modem omdat ikgeen ruimte had voor een extra NIC)
volgende instelling lijken mij ook wel flex. wij hebben 2 ip adressen 1 voor onze normaalle pc andere voor onze laptop. modem>hub >laptop Modem>hub >pc modem>hub >xbox als bijv. latop uitstaat kan je mooi met die extra op xboxlive. staat laptop aan zet ik pc uit heb ik weer 1 ip over kan ik weer op xboxlive. volgens mij moet dit zo aardig werken. correct me!!
Ik krijg ook ADSL binnekort met een USB modem, heb ik dan een probleem? Want mn Xbox ligt 1 meter weg van mn pc... Dus heb ik geen router nodig toch?
Persoonlijk heb ik niet veel verstand van Adsl, ik zit meer in het kabelmodem gebeuren. Wat ik weet is dat je of kabel of adsl hep, volgens mij moet het mogelijk zijn om via 1 router je hele netwerk aan te kunnen leggen, dus zowel pc als xbox. Echt official weet ik dat niet ik zalt eens vragen in het dorum in Amerika kijken hoe de ISP het van die gasten doet. Wat ik wel las is dat de xbox een automatische proxy setting hep naar de liveserver en dat je xbox een ingebouwde firewall heb, das zou dan een voor of nadeel zijn tenopzichte van een router daar ben ik nog niet helemaal uit
ff een update die ik van de xbox site hep geplukt: You're also going to have to connect your cable or DSL modem to your Xbox. So you'll need an Ethernet cable for sure, and maybe some other hardware depending on how fancy you want to get with your home networking. Dit zou goed nieuws zijn want dat betekent dat je verschillende mogelijkheden hebt. Waarvan de makkelijkste is: [modem] -> [router] -> xbox -> pcx t/m pcxx Dat zou al verklaren hoe we de xbox kunnen aansluiten. De enige reden om de vertraging va xbox live te verklaren is aan het aantal verkochte consoles in het land of aan de hoeveelheid breedband aansluitingen in het land.
Linksys EtherFast Router Deze router stelt u in staat om uw kabelmodem te delen over uw interne netwerk: - lees meer... Linksys EtherFast 1-Port Cable/DSL Router Prijs in Euro excl. BTW: 132.00 , incl. BTW: 157.08 om te bestellen klik hier
Ik heb deze: Vigor V2200E Cable/DSL ook Mxstream + 4port switch EUR. 139.00 Verkrijgbaar bij: http://www.mr-at.nl/ Dat is een goeie shop, ben erg tevreden over de router en zit zelf via een Chello verbinding.
Ik weet niet waar je dit vandaan hep maar het enige wat je nodig hep als je pc niet dicht bij je xbox staat is een lange cat5 UTP kabel en een hubje Een router is gewoon makkelijk om je netwerk in te delen
okee, geef me maar even advies, dit is mijn situatie: mijn kabelmodem staat naast me pc, zonder hub of router of whatever, gewoon standaard. men xbox staat een verdieping hoger, ik denk zo'n tien meter zit der tussen, wat zal ik allemaal nodig hebben naast een xbox live-kit
Kijk advies is ten dele persoonlijk Maar als ik in jouw situatie was dan zou ik het volgende doen: [kabelmodem] aansluiten op router [router] hier zitten ongeveer 5 aansluitpunten op 1 voor je modem naar je router. De rest is vrij om te verdelen. Dus van de overige 4 kan er [1] naar je pc en [2] naar je xbox met een UTP cat5 kabel (gewoon ff 20 meter gekleurd halen bij Dynabyte) Door de kleur af te wisselen weet je dat sat je kabel van je xbox is. Effe gaatje booren in plafond Aansluiten en dan meot het (als het goed is, met de informatie die we nu hebben) kunnen werken. Je houd dan nog 2 aansluitingen over voor hub, pc etc. Ik hoop dat je het snapt, ben beetje vaag af en toe
Shit ik heb dan denk ik een problem, ik heb een usb modem, en een pc zonder netwerk kaarten. Wat moet ik doen? Heb je enig idee?
Aantal IP-adressen 1 Dat betekent of een router of via je pc (volgens een betatester werkte het via zijn pc niet) Dan moet je de xbox direct in de modem steken, maar of je dan het internet opkan weet ik niet. Ik weet niet hoe Adsl gasten een IP krijgen toebedeeld dat zou je ff moeten vragen aan de helpdesk van Wanadoo.