Ey mensen ik heb vandaag een nieuwe xbox 360 (elite) gekocht en nu wou ik mijn oude live account recoveren. Dus ik ga zoeken op TheSquid87, vind die niks, Vraagt die om email en wachtwoord, ik ingevuld, en toen vond die een andere account mij die ik blijkbaar nog had, en nu heb ik die gerecoverd. Alleen nu kan ik dus niet aan mijn oude account komen. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen fixen? Bvd
je kan toch niet twee accounts hebben met dezelfde e-mail adres, mss heeft je oude account een ander e-mail.
ja blijkbaar heb ik dus twee accounts, alleen ik kan me niet herinneren dat ik ooit nog een ander emailadres heb gehad, daarom vind ik het ook zo vreemd. want toen ik mij 3,5 jaar aan heb gemeld voor live, toen heb ik gewoon mijn eigen (nog steeds dezelfde) email gebruikt, dat weet ik praktisch zeker. kan je trouwens je oude savegames van je hd op je nieuwe zetten dmv een memorycard? en kan je dan misschien ook niet je oude profielen daarmee overzetten?
nevermind tis me al gelukt, ff nieuwe email aangemaakt en deze op mn oude hd bij dat profiel ingevuld =]