[XOne] XBox live account maken lukt niet.

Discussie in 'Games' gestart door LuGu, 23 mrt 2008.

1. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

Als ik een account maak en daarna druk op join xboxlive moet ik een account maken. eerst moet ik mijn emailadres enzo invullen. het emailadres dat ik invul is een emailadres waarbij is opgegeven dat ik uit 1992 kom. dus als je verder gaat met het maken van een xboxlive account moet je het emailadres invullen van een van je ouders die wel 18+ is. als ik dat heb gedaan staat er dat het hetzelfde emaildres is als het emailadres dat ik heb opgegeven als 'child' emailadres. maar dat is niet zo.

weet iemand wat ik moet doen?

ik heb ook al geprobeerd om gelijk een account te maken met een emailadres van18+ maar dan staan mijn gegevens eral van leeftijd enzo. en daar staat dus dat ik uit 1992 kom.

alvast bedankt.
    Luke.

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Zijn de kinderen van tegenwoordig niet meer zo creatief als wij vroeger?

Maak gewoon een hotmail aan waarin het lijkt alsof je 18+ bent en gebruik die, klaar is kees.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  3. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk heb ik dat al geprobeerd, maar dan alsnog staat er bij date of birth dat ik uit 1992 kom. dat klopt dus niet en ik snap er helemaal niks meer van.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    maak je dan wel een nieuw account aan met dat nieuwe hotmail adres? beschrijf eens de stappen die je doet? Maak je dan wel gebruik van een andere gamertag?

5. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1: join xboxlive
    2: enter gamertag. (nieuwe gamertag)
    3: Do you have windows ID? (yes I do)
    4: ik vul een 18- emailadres in.
    5: Language kiezen, date of birth staat op 1992.( niet te veranderen)
    6: gegevens invullen, dan ga je verder staat er ' because of your age' blabla dus moet een van je ouders een 18+ emailadres invullen.
    7: ik vul een 18+ emailadres in.
    8: dan inloggen met dat emailadres, en dan zit ik bij parent information, waar de date of birth weer staat op 1992. (wat ik niet kan veranderen).
    9: er staat ' you are not old enough to give permission to sign up for xboxlive. This will end the signup process.

Ook heb ik al een keer geprobeerd gewoon in een keer met een 18+ emailadres maar daar stond de date of birth ook gewoon op 1992.(en ook niet te veranderen).

dus wat moet ik nu doen?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij punt 4 moet je een 18+ id aangeven anders werkt het niet! Voor een 18- adres (child account) moet je een parent account opgeven 18+ om on-line te kunnen spelen, maar je blijft 18- (want dat is het account dat je hebt opgegeven) ;)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  7. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij hotmail kan je je leeftijd wijzigen in opties ofzo. Ik ben voor xbox live nu ook gewoon 18 ofzo:p

Dat werkte gewoon, wijzig je leeftijd en probeer het nog een keer!

8. EmperorJK

EmperorJK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je eerst een offline account aanmaakt dan moet je zorgen dat je daarin ook ouder bent dan 18 jaar want hij neemt waarschijnlijk de gegevens van die account over waardoor je alsnog geen 18+ bent ookal heb je een nieuwe hotmail aangemaakt waarin dat wel staat.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Is het nog gelukt?

Deel Deze Pagina