Hee, Ik heb nu al een tijdje Xbox LIVE en wil die graag overzetten naar mijn account. Mijn Xbox heeft nu 3 accounts; een van mij, een van mijn broer en een voor Xbox LIVE. Nu wil ik Xbox LIVE op mijn account hebben en die die we nu momenteel gebruiken voor om online te spelen te verwijderen. Is het nu mogelijk om de resterende maanden dat ik nog Xbox LIVE heb over te zetten om mijn account, zonder dat ik mijn Xbox LIVE kwijt raak? In het geval van wel, hoe moet je dat aanpakken? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
Dat kan niet .. je account is uniek .. dus je kan geen save games, gamerscore, live account of dlc overzetten Alle 3de accounts zijn dus uniek dit is de enige methode: [viddler]http://www.viddler.com/player/dd2f5eb6/[/viddler] Offline account --> naar nieuwe Xbox Live account
Nee dat kan niet wat je wel kan doen is de resterende maanden uitspelen op dat account en dan xbox live kopen en dan op je eigen account activeren
exact wat cybermichel v zegt.. je eigen account moet je upgraden naar gold , als het nog een off-line account is dan kan je mogelijk nu al 1 maand gratis gold gaan gebruiken
Bedankt voor jullie reactie's! Maar wat bedoel je precies met een maand gold als het nog een off-line account is?
als je een xbox 360 met HDD hebt en nog geen 3x gratis xbox live hebt gebruikt .. zie het filmpje voor de instructie (je account moet dus nog niet een silver account zijn)