[XOne] Xbox live account verhuizen...

Discussie in 'Games' gestart door Cole, 2 aug 2007.

1. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Titel is misschien niet 100% duidelijk maar hier is mijn vraag:

Ik ga volgende weekend bij vrienden en we zijn van plan het spel Guitar Hero II in co-op te spelen. Maar voor de co-op achievements te halen moeten we met beide Xbox live accounts aangemeld zijn. Is er buiten de 'memory unit' een andere oplossing om eigen live account te gebruiken op andere X360 console?

Andere oplossing is alles 2x proberen te halen maar vind ik zonde. Een memory unit kopen voor alleen dat weekend te gebruiken vind ik nog meer zonde.

2. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je op die andere console een 'Recover Gamertag from Xbox Live' uitvoeren. Moet je wel je gegevens hebben van dat account (Gamertag, E-mail adres en Wachtwoord).

Als je klaar bent op die console kun je het betreffende Live-account weer wissen. Zodra je thuis weer wilt inloggen op Live moet je daar eerst je Gamertag weer recoveren (omdat je account op je eigen console dan niet meer overeenkomt met die op de Xbox Live Server qua achievements en Gamerscore)...

Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan zou ik sowiezo kunnen aanmelden tegelijk met locale xbox live account van die vrienden?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Laat even weten of het lukt.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat lukt gewoon hoor

7. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, ge zult het wel weten aangezien het bij u live zal gebeuren. Onnozele :9

Deel Deze Pagina