hey, Ik had deze treath al eerder geplaatst en die werd gesloten waar in stond dat ik maar veer moest zoeke hier of goolge en khad niet eens ff kunne zegge dat ik al 2 maande hiernaar opzoek ben en het drm dus nu hier vraag dus graag een serieus antwoord. Ik heb een xboxx life account waarvan ik het email adress wil veranderen. maar wat blijkt dat ik al een keer een silver account had gemaakt met dat e-mail adress alleen dat account heb ik verwijderd van men xbox 360. Ik wil dus men email address van dit silver account veranderen zodat ik het op men gold account kan zetten. Alleen zover ik weet kan dat alleen via de xbox 360 zelf dus mijn vraag is hoe kan ik opnieuw inloggen met dat silver account op men xbox 360 of kan je je email adress ook op xobx.com veranderen? alvast bedankt. mvg, kevin
Hallo Kevin , Het beste kan je jouw vraag stellen in de volgende algemene thread. ** Heb jouw vraag even in de juiste thread gezet ** Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123328