Wel ik heb een wirless adapter gekocht voor mijn xbox en wou dus een xbox acount aanmaken. Maar ik moest een eerste e-mail adress ingeven toen zij die dat ik nog een kind ben en dat ik NOG een e-mail adres moet ingven. Maar voor dat 2e mag natuurlijk niet datzelfde als het 1e. Dus ik geef m'n alternatief adress in en dan zegt hij iets van gaat niet en zegt nog ga naar: passports.net Weet iemand een oplossing??
Verander de leeftijd van je eerste email adress, dan heb je namelijk geen gezeik dat je een kind bent en hoef je ook geen 2e email adress. (als je niet weet hoe je moet veranderen maak gewoon een nieuw, is veel makkelijker dan een childaccount)
Waarschijnlijk ziet Microsoft via een camera dat je niet oud genoeg ben. Ik kan dat zelfs aan je post al zien. /Mod In plaats van lullige opmerkingen te maken, zou je hem ook kunnen helpen. Als je hem niet kan/wil helpen reageer dan niet. ~Arjan
Jij wel Gewoon een nieuwe emailadres maken met een leeftijd boven de 18+. Dan heb je nergens last van
haha dit soort topics worden altijd zo volgeluld met onzin, oh nu doe ik het zelf ook. laat je vader zijn email geven of het invullen, of maak een neppe aan.
ps. Is deze topic niet in een fout forumdeel geplaatst? Je moet idd gewoon een nieuw account aanmaken met een emailadres met nep-leeftijd..