[XOne] Xbox live addons+downloadable content zal ondergang worden

Discussie in 'Games' gestart door yony_the_gamer, 21 nov 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, om een lang verhaal kort te maken:

Je kan extra levels downloaden vool je spellen met xbox live. hoera. Je moet er soms voor betaalen. Ach, oke... . Je moet voor mmorpgs nog wat extra's betalen wat je niet zou doen op de pc...nouja, dan haal ik de pc verzie.... . Nu kan je nog games kopen en EXTRA levels kopen/downloaden. Als ik microsoft ken gaan je straks een "afgemaakt"(niet dus) spel kopen en het gros van de coole dingen voor een "kleine" vergoeding kopen. Dusss...het enige positieve is dat spellen meschien goedkoper worden omdat het halve spellen zijn, of je koopt een spel voor de prijs van 2. Je kan er op alle manieren naar kijken, maar xbox fan of niet, ik weet wel zeker dat wij in de toekomst behoorlijk GENAAIED ullen worden. Hoeveel levels zijn er in splintercell? kwenie maar als het 9 zijn en je kunt er een 10de gelijk bij kopen dan geven ze je niets EXTRA'S, ze houden ACHTER.

Nouja dit is en blijft een mening zeg ik maar om langdradige denfensieve reacties te voorkomen, dat is een verspilling van uw tijd. Ik ben een xbox fan, dus geen zorgen, ik ben aleen blij dat die prijsverlaging in de consoles meschien komt want dan hoef ik als consument niet genaaid te voelen.

p.s excuus voor spelfuoten...eh...fouten]:-

Laatst bewerkt: 21 nov 2002
  2. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang niet bij alle downloadable contents hoef je te betalen en bij SplinterCell hebben ze alleen dat 10de level er net bij gedaan omdat het anders te lang werd.

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    Voor yony_the_gamer:

je bent echt niet verplicht om addons te kopen hoor. en ze maken spellen heus wel af hoor. jezus zeg maak er nie zo'n punt van.

en volgens jou gaat ms ons over een tijd flink belazeren?
    Nou tot nu toe is ms alleen maar meer dan aardig geweest voor zijn xbox klanten.

het is maar je mening gelukkig

4. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Xbox allemaal halve spellen krijgt, gaan de cijfers van reviewers omlaag en wordt het onmogelijk voor MS om te concurreren met Sony en Nintendo. Wat denk je zelf?

MS is echt wel slimmer dan dat.

5. Johnny_anoniem

Johnny_anoniem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.. de media merkt het echt wel als Microsoft ons op deze manier naait en dat zal dus geen goede reacties voor hun verkopen e.d. opleveren ;)

6. freakonick

freakonick Guest

ze zulluh niej niej ´´afgemaakte´´ spelluh uitbrenge omdat de helft van alle xbox users geen broadbant hebbe....

7. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het de ondergang wordt hoor, MS wil de xbox succesvol maken en dat lukt niet als je alleen maar halve games in de winkel kan kopen.

Maar een paar eurotjes zou ik wel willen betalen voor een map pack van Halo, en ik wil helemaal maandelijks geld dokken voor een goede MMORPG.

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat ze spellen een paar leveltjes inkorten om nog wat online te kunnen verkopen. En ik denk dat je voor die ingekorte spellen gewoon nog 60/70 euro zal blijven betalen. Hoe moeten wij nou weten dat er niet nog 4 levels bestaan voor Splinter Cell ? Als dit soort dingen standaard gaan worden dan koop ik die add-ons iig niet. Als ze gratis zijn vind ik het alleen maar lastig. M'n harde schijf is ook ooit vol. Moet ik dan levels die ik voor het ene spel gekocht heb wissen om levels voor het andere spel te kunnen kopen ? I think not.....

Deel Deze Pagina