Ok, om een lang verhaal kort te maken:
Je kan extra levels downloaden vool je spellen met xbox live. hoera. Je moet er soms voor betaalen. Ach, oke... . Je moet voor mmorpgs nog wat extra's betalen wat je niet zou doen op de pc...nouja, dan haal ik de pc verzie.... . Nu kan je nog games kopen en EXTRA levels kopen/downloaden. Als ik microsoft ken gaan je straks een "afgemaakt"(niet dus) spel kopen en het gros van de coole dingen voor een "kleine" vergoeding kopen. Dusss...het enige positieve is dat spellen meschien goedkoper worden omdat het halve spellen zijn, of je koopt een spel voor de prijs van 2. Je kan er op alle manieren naar kijken, maar xbox fan of niet, ik weet wel zeker dat wij in de toekomst behoorlijk GENAAIED ullen worden. Hoeveel levels zijn er in splintercell? kwenie maar als het 9 zijn en je kunt er een 10de gelijk bij kopen dan geven ze je niets EXTRA'S, ze houden ACHTER.
Nouja dit is en blijft een mening zeg ik maar om langdradige denfensieve reacties te voorkomen, dat is een verspilling van uw tijd. Ik ben een xbox fan, dus geen zorgen, ik ben aleen blij dat die prijsverlaging in de consoles meschien komt want dan hoef ik als consument niet genaaid te voelen.
p.s excuus voor spelfuoten...eh...fouten]:-
Laatst bewerkt: 21 nov 2002