Xbox live al vanaf 30 november in de EU

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dak125, 8 nov 2002.

1. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op 30 nov begint de test drive van Xbox Live in europa en kan je een starters pakket kopen voor 39,99 pond (50 euro) en kan je gelijk online gamen via je Xbox zou leuk zijn.

Qoute: Now launch is 30 november for the test drive. if you want to go on test drive you can if you've got broadband, you can buy a kit from www.Xbox.com for 39,99 pound and you're up and running.

Dit zeiden Michel Cassius (european head of Xbox Live)en Richard Teversham(UK head of Xbox marketing) in een interview op www.computerandvideogames.com

Laatst bewerkt: 8 nov 2002
  2. xforz

xforz Guest

dat zal wel niet in de benelux zijn..

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is wel in de benelux hoor. Er staat EUROPE niet UK, FA en DU. :9 Anyway, dit zijn toch tests. Dus de kans is klein dat je word gekozen.. :{

4. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt mij erg vaag, overal word gezegd dat LIVE! op 14 Maart de lucht in gaat maar nu komt dit er weer bij. OK dit is de test drive maar dat is toch alleen voor beta-testers? Of word er alleen in amerika ge-beta test?

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de Test Drive is er wel,heb je 3.5 maand gratis tot 14 Maart,maar dacht dat dit alleen geldde voor Uk,Duitsland en Frankrijk?

6. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De drie eerder genoemde landen beginnen inderdaad 30 november. De overige 8 landen zullen een maand later beginnen met de Beta.

Dit is om de infrastructuur te testen e.d. Vanaf 14 maart wordt het officieel gelanceerd, dan wordt er niet meer uitgebreid getest natuurlijk (tenminste dat neem ik maar even aan).

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Persberichten van X02 melden dit :

30 november begint beta test in UK, France en Germany. Op 14 maart gaat Xbox Live van start in de grote Europese landen (waaronder de Benelux).

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    in oxm uk staat dit anders ook hoor....:confused: :{ en nederland zit ertussen

9. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op 30 november is een 'public beta test' dus iedereen kan eraan deelnemen, ik weet niet zeker of de benelux ook kan deelnemen, maar ik dacht van wel (tenminste de helpdesk heeft me verteld van wel)

Er is dus geen selectie programma

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel heel erg bruut zijn........

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, maarja, we zien wel

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    dan moet je dat pakket toch online bestellen d8 ik??? stond in de oxm uk

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt er liggen geen pakketten in de winkel.. 30 november is de grote Beta start van Europa ... de pre-beta is al begonnen 3000 man In (UK,FR,DE) zijn deze nu aan het testen ... maar de echte launch voor heel Europa is 14 maart 2003....

0ff-topic

ehm... ik herinner opeens dat ik wel eens geclaimed heb dat het best mogelijk zou zijn dat de beta hier ook op 30 november zou beginnen (vanwege een bron)... Bij deze hoop ik dat het misschien toch nog waar zal zijn .... maar om een lang verhaal kort te maken ... Ik denk het niet

Laatst bewerkt: 11 nov 2002
  14. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    en als je nou zo'n uk beta besteld zou dat dan op je nl xbox kunnen gebruiken?

15. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

16. Xboxman

Xboxman Watch Me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde ook dat je via www.xbconnect.com ook live met xbox kan spelen. Iemand die hier meer van weet?

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Eeen heleboel mensen weten hier van, check het Xbox-live en lan gaming gedeelte verderop.

Deel Deze Pagina