1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net de trial twee keer uitgespeeld en hij is echt verdomd leuk. Supergave muziek, leuke grafische stijl en gewoon echt FUN! Deze ga ik zeker nog wel halen. XBLA is echt een gigantische sterke 'force' geworden door de jaren zeg, tjonge.

    Erg benieuwd naar deze. Op PC waren de games geweldig, beter faalt deze niet.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Trial gespeeld van Motocross Madness en hij is hardstikke leuk. Gekocht...ik start hem op en hij loopt meteen vast....wtf?

    Opgelost door de system cache te legen, maar zelfs dat helpt niet altijd begrijp ik. Beter fixen ze dit snel.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2013
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er wel leuk uit, zeker voor 800MS Points, meer had ik er denk niet voor over. Ook gekocht.
    Is dan alleen nog kijken welke XBLA ik van de deals ga meepikken. Twijfel nog aan Dungeon Defenders en Warhammer.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, hij is echt verdomd leuk. Ik hoopte al zo erg dat ze deze niet gingen verneuken, en dat is ook zeker niet gebeurd. Ook erg cool dat je nu gewoon eindelijk eens iets hebt aan je avatar, want je had er voorheen niets aan. Afgezien van Doritos Crash Course en Avatar Wrestling.

    Maar er is veel te unlocken, gave banen en vooral het belangrijkste...hij is FUN!
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    en heeeeeeel makkelijk.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Makkelijk? In de singleplayer bedoel je?

    Ik speel nu met wat vrienden en vreemden online, met 8 in totaal en dat is echt pure fun!!! :thumbs:
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net 1 race gedaan en is erg vermakelijk. Leuk tussendoortje zo.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, het zal dan wel aan mij liggen want ik vind er niet veel aan en eigenlijk niet eens 800(P) waard! :p
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben ook nog niet overtuigd. Het is dat ik er niet voor betaal...
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de game ook een echt goed snelheidsgevoel hebben en dat is iets wat flink ontbreekt in Mario Kart games lately en ook de Sonic racer vond ik. Het lijkt er wel op dat je online geen dingen kunt unlocken, maar alleen in de SP.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb dat ook een beetje. Trial geprobeerd en ja het is leuk, maar ook weer niet dat ik meteen het spel wil hebben. Ik mis ook een beetje precisie met het sturen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je moet driften door de bochten, gewoon B ingedrukt houden en dan sturen. Zelf vind ik het dan prima te doen :)
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja dat doe ik ook, maar het voelt een beetje zweverig, zeker op het moment dat je stopt met driften of bijvoorbeeld een beetje bij wil sturen op een recht stuk. Dit kan natuurlijk ook aan de motor en gebrek aan upgrades liggen.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Crappy blije kut game, next...

    :9
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Kut game wil ik het ook niet meteen noemen, ga nog wel een keer een race proberen. Maar ik heb ook zeker weer niet dat ik het spel meteen wil hebben na een race gereden te hebben, wat sommigen dus wel hebben.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is gewoon iets raars met deze game en die avatar feature is opzich leuk, maar had van mij niet gehoeven. Ik koop 'm i.i.g. niet...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Normaal gesproken heb ik dat ook echt niet, dan is een demo van een racegame niet genoeg. Maar ik had al zo'n fun tijdens die demo, dat ik toen zoiets had van....ok fuck it..500pts bijkopen en gaan met die banaan. Sindsdien hele avond gespeeld online met vrienden :)
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Voor mij is net de beslissing gevallen om hem niet te nemen. Paar keer dezelfde baan gedaan en het is wel grappig om dan steeds wat sneller te gaan.
    Alleen toen probeerde ik dat free-roam level en daar begon de besturing mij heel snel tegen te vallen. Motor had inmiddels ook al wat upgrades gekregen.
    Maar in het free-roam merkte ik al heel snel dat de besturing een beetje ouderwets vierpuntstoets achtig is. In die zin dat het of uiterst rechts of uiterst links is en er geen gradatie lijkt te zijn. Voor een paar sprongen naar schedels is snelheid en een precisie sprong vereist en daar schoot voor mij de besturing toch echt tekort.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hebben jullie er geen last van dat de game soms gewoon je hele 360 vast laat lopen wanneer je de game/trial op start?
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Xbox vastlopers heb ik niet gehad tijdens het starten van het spel. Wel een paar keer dat het spel zelf niet wou starten, foutmelding.
     

Deel Deze Pagina