1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Turtles in Time _O_

    Dat wordt weer vijanden in het beeldscherm gooien _O_
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Rumors, rumors, rumors...

    [​IMG]

    Bron: Destructiod

    Al het tweede gerucht dat wijst naar een Arcade versie van PD. Nog een maandje en we weten of hij daadwerkelijk komt of niet.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Ik hoop het. Perfect Dark is echt zo'n 10.000 keer beter dan Zero, wat echt een matige game is. En dit is nog een understatement.

    Toch heb ik nog steeds liever Goldeneye, aangezien ik die singleplayer leuker vind dan die van Perfect Dark. Maar als Perfect Dark echt komt ben ik hier de eerste die hem aanschaft!
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Idem dito... vanaf het moment dat ik hoor dat hij officieel komt schaf ik me wat puntjes aan (en koop ik ineens de Banjo's).

    Ik vond de single-player van PD beter dan die van GE. Niet alleen was die gevarieerder, maar was het verhaal ook beter en sommige levels zijn echt geweldig (zoals die level in Air Force One). Neemt niet weg dat GE ook een geweldige game is (heb hem hier nog liggen voor de N64 en onlangs nog gespeeld zelfs :+).
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ...Bean...?
    Met een PDZ gamertile erbij. Wat mot dat voorstellen?
    [​IMG]
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    De besturing valt echt tegen als je de tegenwoordige shooters gewend bent, he? ;) (heeft m recent ook nog gespeeld)

    Ik vond Perfect Dark erg cool, maar ik vond de wat meer realistischere setting van GoldenEye beter. Ik heb het nooit zo op aliens etc. in shooters. Daarom vond ik het begin van Perfect Dark retevet, maar richting het einde steeds minder.

    Carrington Villa en Airbase echter _O_ Meesterlijke levels.

    Mijn vraag is eigenlijk waarom de game niet al eerder op de XBLA gekomen is. Ik weet toch zeker dat er veel gamers zijn die de XBLA versie willen aanschaffen, al helemaal met eventuele live multiplayer :)
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ze zullen de game wel wat oppoetsen naar HD zoals de banjo arcade games. En ze zullen nog wel wat gezeur hebben gehad met gedeelde rechten die niet bij rare liggen.

    Vond PD vroeger echt cool, leuk verhaal etc. Maar ik zou het nog mooier vinden als ze Jetforce Gemini gingen uitbrengen. Dat was mn all time favorite rare game voor de N64.
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    TMNT: Turtles in Time: Xbox Live Arcade (3d Remake)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Lijkt mij niet. Volgens mij kan Nintendo weinig doen tegen een remake op XBLA. Tegen GoldenEye konden ze eigenlijk ook niks doen, maar hebben het toch voor elkaar gekregen door Activision, de houder van de Bond-licentie, onder druk te zetten.

    Daarnaast hebben ze ook de Banjo games uitgebracht, dus dan kan dit ook.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nintendo kennende zullen ze ook hier om hebben gezeurd. dat is wat ze graag doen bij Nintendo, anders was Goldeneye ook allang uitgeweest voor de arcade want die was zelfs al af voor de arcade, tot Nintendo er een stokje voor stak.

    Banjo is uitgebracht, waarom moest Nintendo dan wel nog problemen maken om Goldeneye? Ik kan geen goede reden bedenken enkel het feit dat ze gewoon Rare/Microsoft dwars willen zitten.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Ze kunnen hier geen stokje voor steken. Dat konden ze ook niet bij Banjo. Het is nou eenmaal een franchise van MS/Rare en niet meer van Nintendo. Het zal vast wel iets gecompliceerder liggen, maar als Rare Banjo, een franchise uit eigen keuken, uit kan brengen op de arcade, dan had het ook al gekund met PD. En ik zie ook niet in waarom ze dit niet zouden doen :)

    Ze moesten problemen maken om GoldenEye omdat dit kon. Bij wie moeten ze gaan zeuren om Banjo? Bij Microsoft? :lol:
     
  12. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    TMNT: Turtles in Time
    leuk spel maar of ik er nou weer 800 of 1200 punten ervoor neer ga dokken denk ik niet.

    [​IMG]
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Het is wel een complete remake, dus dat vind ik zeker wel 800 punten waard.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zal wel 1200 gaan kosten vrees ik.

    TMNT 1989 was 400 dus hoop dat deze 800 wordt.

    en wat nou remake? wat achtergronden en character models. de rest is gewoon hetzelfde.

    Ik heb liever de oude versie
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen idee. Lijkt me fake idd.
     
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het spel is helemaal veranderd, naar mijn mening kutter. Ik sluit liever een laptop met snes emulator op mn tv aan dan dit te gaan spelen.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals je op het filmpje ziet is dat dus niet waar. Waar baseer je dat op?
     
  18. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat hetzelfde is zijn indd de characters en de levels en de bazen enz. Maar gameplay wise is het heel anders, je turtle loopt nu 3d dus kan hij ook aanvallen/aangevallen worden van boven en onder ipv alleen links en rechts zoals het origineel. En als ik zo die footsoldiers inspiratieloos een vuurpijlen zie afvuren vrees ik dat de moeilijkheidsgraad erg verlaagd is(terwijl turtles in time vroeger ook al geen moeilijke game was).
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    euhm het spel is nog steeds 2d, alleen de models zijn 3d. In dit soort games kun je in de diepte lopen (schuin omhoog/omlaag) en links/rechts. Kan ook bij double dragon of turtles 1989 hoor.

    Alleen de models en omgevingen zijn anders. En turtles in time was echt wel moeilijk hoor. speel maar eens op normal of hard i.p.v easy en dan met name de arcade versie i.p.v. de snes versie.
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Het wordt toch ook een remake van de arcade versie en niet van de SNES versie?


    Bericht op Eurogamer.nl

    We weten niet wat jullie hiervan vinden, maar wij zijn enorm blij: de klassieker Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time komt namelijk naar Xbox Live Arcade volgens 1UP.

    Voor iedere SNES-bezitter die meteen rondjes begint te rennen uit enthousiasme is het wel even opletten geblazen: het gaat namelijk om een poort van de arcadeversie, niet de enorm populaire Super Nintendo-game. Alhoewel het spel grotendeels hetzelfde is, zaten er kleine verschillen in zoals andere eindbazen. Geen Bebop en Rocksteady in deze game waarschijnlijk.

    De remake werd onthuld in New York vorige week. Volgens 1UP zit het spel nog in de alpha-fase maar zal het niet meer al te lang duren voordat hij zal verschijnen op Xbox Live Arcade.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina