1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Komt omdat je de ubisoft PC niet hebt gekeken. Te minste live niet :p

    Weet niet of je daarna hebt gekeken natuurlijk :+
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]Omdat Sonic 24 Juni 19 word zijn de Sonic games gehalveerd in prijs![​IMG]


    Dus:

    Sonic the Hedgehog
    Sonic the Hedgehog 2
    Sonic the Hedgehog 3
    Sonic & Knuckles

    Allemaal 240 (P) op 24 Juni!

    [​IMG]
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zijn die XBLA versie full-screen te spelen, of alleen met zo'n 'border' er omheen!?

    Ik heb die games eigenlijk al op de oude Xbox (megadrive-collection ofzo), en Sonic 1 en 2 heb ik ook op de PSP al, dus weet niet of ik dan wel een XBLA versie wil kopen wanneer het niet mooi eruit ziet.

    Er is trouwens ook voor de 360 een megadrive/sonic collection: is de kwaliteit van de Sonic games op die collectie beter dan de XBLA-versies? Want wellicht verstandiger om dan maar gewoon die hele collectie voor 2 tientjes ofzo te kopen...
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je kunt zelf zoomen of stretchen, maar er is geen native breedbeeld mogelijk. Afgezien van de multiplayer mogelijkheid en de achievements zijn ze identiek aan de versies op de disc.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Sonic the Hedgehog 3 na kan ik ze allemaal aanraden. Ik heb Sonic the Hedgehog 2 altijd als de moeilijkste gezien, 1 is iets makkelijker en Sonic & Knuckles. Nou geloof me daar moet je echt de save functie gebruiken want die is echt hardcore.

    Sonic the Hedgehog 3 krijgt al snel rare muziek, levels zijn muaa muaa etc :)
     
  6. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Risk Factions is nu te downloaden. :)
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    :eek:!

    "Voorvocht overstroming in Hoofdorp!"
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nou na maanden lekker gemaakt te worden door jullie hier toch maar ff checken dan :)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    jah je moet haast wel hè :p ik gaat'm ook ff checken, ben benieuwd!




    Demo
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Kan hem alleen nergens vinden

    edit: gevonden, 750 mb, geen kleine game dus!
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Voor 800 (P) wil ik hem ook nog wel kopen denk. Misschien wel relax als je te lam bent om echt te gamen :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  12. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet ie eruit? :)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Cartoony style valt echt reuze mee, het bevalt me goed iig. Het is net alsof je een typisch amerikaanse tekenfilm kijkt, beetje poeplol niveau maar niet storend.

    De extras die ze bovenop het normale Risk hebben gedaan zijn ook leuk (en misschien ook wel een beetje nodig om het wat boeiender te maken), je hebt 6 Objectives die je kunt completen voor extra bonussen en als je macht over bepaalde dingen hebt krijg je bijv een raket tot je beschikking die als extra dobbelsteen telt die meestal 6 rolt.

    En er is natuurlijk gewoon de klassieke versie:)

    Ik ga hem iig wel kopen.


    Ow en er zijn ook Avatard awards voor de liefhebber ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  14. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je ook de Classic versie kan kiezen.

    Hier ga ik me voorlopig wel weer mee vermaken. :)
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Die nieuwe versie vond ik een beetje tegenvallen, maar de normale risk was wel leuk.. Maar lijkt me dan alleen leuk tegen menselijke tegenstanders, tegen npc's vertouw ik de dobbelstenen niet. Maar 800 punten.. Ik vind het wel duur
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd, net een single player potje gedaan, val ik 5 tegen 1 aan verlies ik nog, volgende roll 3tegen 1 weer, dan roll ik twee keer achter elkaar 1... ben maar gekapt :+
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Hahaha, nee, maar als je daar over gaat nadenken:) Tegen menselijke tegenstanders heb je toch nog steeds een virtuele dobbelsteen dus die kan best nog steeds 'verliezers een handje helpen' (als die coders dat toevallig erin hebben geprogged:))
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, ik hou niet van spellen waar wanneer je de moeilijkheidsgraad veranderd het nix meer betekend dat de npc's meer 'geluk' hebben met dobbelstenen. En vanmiddag had ik met aanvallen dat wanneer ik een 6 gooide, meer dan de helft de npc ook een 6 gooide, en dus in het voordeel was. Tegen menselijke spelers heb je dit niet, maar om nou 10 euro neer te leggen voor een bordspel dat ik alleen tegen menselijke spelers ga spelen, ik weet het niet..
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Slap gelul hier

    Om even fel te beginnen, dat dobbelstenen gepraat hier is gewoon simpelweg slap gelul. Ik las van Drokz dat hij een 5 vs 1 gevecht verloren heeft, geloof mij dat is mij vaak genoeg met het echte Risk gebeurd. Ook battles van 12 vs 4 die wel eens verloor of dat het niet goed ging en ik de aanval afblies. Zolang er nergens te lezen is, of dat het bekend is dat de dobbelstenen degene steunen die jij dan vaak niet bent denk ik niet dat je zomaar dingen moet concluderen.

    Ik heb net een potje gedaan van 2 uur classic risk, en soms won ik met weinig casualties en soms verloor ik relatief veel. Its all in the game, Ik heb alleen nog de classic mode versus NPC's gedaan en dat beviel mij tot nu toe heel goed. Ze proberen allemaal gewoon te winnen zonder dat ze bijvoorbeeld gaan samenwerken om jou te killen. Daar was ik nog even bang voor. Enige dat mij opviel was dat ze allemaal maar al te graag zichzelf te pletter vochten om Australië te krijgen.

    Ik heb de "nieuwe risk" versie nog niet gespeeld, ga ik ook nog wel proberen. Verder, als je van Risk houd zoals de bordgame dan moet je dit kopen. Anders kan je dit lekker aan je voorbij laten gaan :). Het is een gevecht tussen statistieken zonder dat je expliciet geweld ziet etc. Imo een erg goed spel :)

    Zeggen dat de dobbelstenen niet doen wat je wilt is net zoals dat je vroeger zei dat de controller niet reageerde. Smoesjes om een nederlaag goed te praten! En er is natuurlijk laaaaaaag ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja denk ook niet dat het spel zich aanpast al is dat natuurlijk altijd makkelijk aan te nemen al de computer alles regelt. Ik had hetzelfde met Yahtzee maar het is gewoon zoeken naar een logica terwijl het simpel ongeluk is. Random is en blijft toch random, je kunt zo maar 50 keer 1 gooien, de kans is bijna onmogelijk klein maar hij is er.

    De beste Risk speler kan nog steeds verliezen van een nieuwe Risk speler, het heet daarom ook niet voor niets Risk en geen Safe & Sound ofzo :+
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina