1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ten eerste is het afdoen als slap gelul een beetje infantiel, maar dat terzijde..

    Waneer je een game speelt waarbij je voor een groot deel afhankelijk bent van geluk, en dat geluk bepaald wordt door de computer, die vervolgens zelf ook meespeelt dan vind ik het minder leuk om te spelen, lijkt me vrij simpel. Of de dobbelstenen eerlijk gaan of niet doet er niet toe, het gaat erom hoe je een game beleeft. Ik wacht dus eerst ff af of ie populair online wordt..
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Muaa het is wellicht kort de bocht maar niet minder waar. Kijk als je hem niet wilt, koop 'm dan gewoon niet en zeg dat het spel niet je ding is. Maar ga geen dingen verkondigen die gewoon niet kloppen. Dat met de dobbelstenen is een kwestie van kans/ geluk... uiteindelijk is het wel in balans allemaal.

    Het komt bij risk vaak aan op het aangaan van goede allianties, om ze op het juiste moment weer te breken. Gelukkig nooit gehad dat ik met vrienden of familie speelden en dat ze aan het einde wegliepen en zeidan de de dobbelstenen partijdig waren:lol:
     
  3. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    De geluksfactor wordt er al snel bijgehaald door mensen die niet tegen hun verlies kunnen. :D
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat doe ik ook niet, ik geef gewoon aan waarom deze game mij minder trekt. En nogmaals, ik zeg niet dat de dobbelstenen niet kloppen, ik zeg dat de beleving van de game voor mij minder is door de dobbelstenen wanneer ik tegen de computer speel. Dus in multiplayer heb ik dit niet. Duidelijker kan ik het niet maken :)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik al eerder, vroeger (als klein kind) zeiden vrienden wel eens "shit mijn controller reageert niet, en toevallig was dat altijd als ze zwaar werden ingemaakt bij bijvoorbeeld een vecht spel"

    Populairdere smoesjes zijn: lagg (terwijl iedereen bv kan zien dat iedereen een PING heeft van 40 ofzo)

    Ach ik heb mijn punt duidelijk gemaakt :) en achja.. ik kan het spel zelf gelukkig spelen zonder onzekerheid over de dobbelsteen ;)
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    triest..

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANYWAY..... Zijn er al mensen die Risk gekocht hebben?
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup en een blz terug zie je waarom ik het nu al leuk vind. Moet wel zeggen dat ik dus alleen nog de classic mode heb gedaan :)
     
  8. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    IK speel nu de campaign in de nieuwe versie en het staat mij wel aan. :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heeft niet alles waar een random factor inzit met geluk te maken?
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ding is, deze mensen worden dus helemaal boos als ze dan 10 tegen 3 verliezen oid, maar ik weet zeker dat ze ook vaak 4 tegen 9 ofzo hebben gewonnen maarja dat spreekt dan natuurlijk weer voor zich :)

    Net weer een custom match gedaan, had Amerika, ging lekker, word ik aangevallen via Rusland nadat een computer ff 30 units erbij kan zetten
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja dan moeten ze geen spel met dobbelstenen spelen.
     
  12. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is eigenlijk de opdracht bij classic? Want bij het bordspel had je dingen als verover noord amerika en australie enzo, maar dat kon ik hier niet vinden.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Classic is juist het originele bordspel ;) dat is wat je speelt als je Risk IRL met vrienden of familie speelt. Het komt er op neer dat iedereen zo snel mogelijk probeert om een continent te veroveren (voor extra inkomsten per beurt) en vervolgens is het gewoon een kwestie van de rest van de wereld veroveren. De opzet is vrij simpel.

    Moet wel zeggen dat de Risk die ik thuis speel andere regels heeft dan deze risk. Zo kan ik IRl maximaal 15 units krijgen via de 3 kaarten, kan ik een unit over meerdere landen verplaatsen en zo zijn er nog wat dingen. Maar ach :)
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben sinds de prijsverlaging van Castlevania bezig met het spel. Wat een leuk spelletje man. In het begin vond ik het nog wat matig en onduidelijk, maar nu ik verder kom hoe meer geheimen en dingen ik ontdek. Echt een super goed spelletje die stiekem erg uitgebreid is. Absoluut geen miskoop voor 400 punten. Die sfeer is lekker ouderwets en goed. Doet me ondanks ik dit spel vroeger nooit gespeeld heb veel aan de oude/goede games van vroeger denken.

    Ik ga natuurlijk voor de volle 200. Ik denk dat een groot deel daarvan nog leuk gaat worden. Sommige stukjes zijn dan wel wat saai/frustrerend.

    Voor de gene die Defense Grid spelen. Ik heb intussen alle map packs. Ik heb ze iedere woensdag gehaald, vandaag is de laatste uitgekomen. Nu kun je dus 250(G) halen. Voor degene die slechts een van de map packs wilt kopen, ik raad je #4 aan. Zeker de leukste maps. En bij die pack zitten twee achievements i.p.v. 1.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  15. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit van deze regel gehoord bij risk, mja er zijn geloof ik een heleboel verschillende versies uitgebracht. Heb net ff de trial gespeeld en het speelt echt super goed, de gepimpte versie vooral. Als de stufi binnen is ga ik maar weer eens puntjes halen_O_

    Haha je hebt nog geen idee hoe groot die game is! Volgens mij is 1 van de achievements toch dat je het spel op 200% cleared? Dat zegt al genoeg8)
    Als je uiteindelijk tegen dracula knokt moet je speciale gear aandoen ofzo en dan mag je de hele wereld ondersteboven doen. Met sterkere/andere monsters en bazen. Weet niet meer precies hoe het zat, weer een tijd geleden
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste verschil is dat ik het gewend ben dat je een aanvallende of een verdedigende beurt kan nemen. Bij een verdedigende beurt krijg je het aantal landen/ 3 aan units. Bij dit risk spel krijg je dat sowieso altijd. Maarja net van 00.00 - 01.30 een online potje gehad, heerlijk:thumbs:
     
  17. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch al redelijk wat potjes Risk erop zitten tegen de CPU en herken mij totaal niet in het dobbelsteen verhaal.

    Ik vind het behoorlijk realistisch. Ik heb in het echt ook wel eens gewonnen als verdediger met 2 poppetjes tegen een aanval met een stuk of 10.

    Erg vermakelijke game. Vanavond maar eens online het slagveld op. :)
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    :)
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nog wat verder gekomen met DG? :) Ben gestopt omdat m'n controller niet in neutraal kan en dus de hele tijd vershuift :emo: werd er een beetje debiel van na 2 uur.

    (Wacht op de Razer Onza controller dus nieuwe kopen is ook weer zo zonde)
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Nu je erover begint. Ja, op Waste Disposal sta ik nu rank=32 en op die daarvoor (ff naam kwijt) nu rank=31

    Zoals ik het nu zie hoort bij mijn manier van spelen een bepaalde rank. Toen ik begon scoorde ik zonder veel moeite rank 500-2000. Maar nu schiet ik door naar de rank 30-50. Dit komt (denk ik) doordat ik bijna exact hetzelfde speel + inzetten COMMAND (die extra punten harvest).

    Mijn verwachting is dat als ik alle toe nu toe gespeelde levels weer opnieuw speel, zelfde taktiek maar MET COMMAND dat ik dan constant die hogere ranks 30-50 zal halen.

    En die TOP 30? Die hebben waarschijnlijk een (heel) andere taktiek en die zal ik met mijn huidige 100% getweakte taktiek nooit kunnen inhalen, want voor zover ik zie maximaliseer ik al mijn punten.

    Kortom, uiteindelijk wordt het een klein beetje saai, want ik plak gewoon mijn taktiek op een nieuw map elke keer. Fun is wel het denkwerk/doorgronden van elke nieuwe map. Daar gaat de meeste tijd inzitten.

    Ik zal wel eens een screenshot maken van een game als ik speel. Dan zie je gelijk hoe ik ongeveer de towers neerzet. Dat zal een ander waarschijnlijk gewoon weer heel anders doen. Dat is wel de charme van deze game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina