1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Crash Course vond ik persoonlijk een stuk leuker.
    Heb Harm's Way 10 minuten gespeeld voor die achievements.

    Dat zeker!
    Werd soms zo ongelofelijk gek van het spel.
    Maar het bleef leuk.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En daar moet je natuurlijk voor betalen...? Maar dan nog: je downloadt een 'Full Game' die gewoon een Trial is. Beetje verwarrend.
     
  3. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een vieze truc.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    idd, maar dat is juist te gek als je hem local multiplayert. Kameraad was gisteren al bij de finish en ik zat nog ergens in het begin, kon de controller wel door het raam kwakken :9
     
  5. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Japan-tracks verhogen inderdaad de wil om je controller te laten vliegen.
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo kan je het ook zeggenO-)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Valt wel mee, hoor. Als je ze binnen de gouden tijd wilt, of zelfs nog veel sneller, wel ja. :+
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het anders enorm vet. Ik had iedere tafel van deel 1 al en was dus erg blij dat ik die tafels gratis kon downloaden in FX 2. Grafisch en qua gameplay zijn ze erg verbetert. Ze hadden het ook niet hoeven doen.

    Niks vieze truc dus.

    Nogmaals, FX 2 is een gratis platform waar je tegen betaling tafels kunt downloaden met ieder hun eigen achievements. Zo zijn ze niet gebonden aan 12 achievements en kunnen ze makkelijk meer tafels toevoegen.

    Daarnaast is het platform ook erg leuk omdat je continu in contact staat met de community. Hetzij met je friends, hetzij met Tournaments.

    Dit is de enige game op live die ik ken waar je complimenten krijgt of vragen krijgt hoe je het beste kan spelen. Men is 'aardig'. Iets wat wel zeldzaam lijkt tegenwoordig.

    Het geeft ook een enorme voldoening als je eindelijk, na veel trainen, een tafel begint te masteren. Het is niet alleen maar een balletje lukraak omhoog houden. Maar zoiets moet je zien of ervaren wil je eraan verslingerd raken.

    Ik lust er in ieder geval pap van.
     
  9. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me erg denken aan mijn tijd met sf4, game waar veel meer in zit dan veel mensen op het eerste gezicht denken. En ook de community die elkaar helpt beter te worden i.p.v. de "elkaar zoveel mogelijk dissen" community van de meeste shooters.

    Maar goed, vind de info over aankomende xbla releases maar crap. Major nelson laat tegenwoordig ook nauwelijks nog iets los. Net alsof ze bij microsoft vandaag nog niet weten wat woensdag uitkomt8)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Waren aankopen niet console gebonden. Als ik een game koop kunnen andere profilen op mijn xbox de game gewoon spelen.
     
  11. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was wel de bedoeling, maar na tientallen pogingen toch maar besloten om niet op elke track goud te willen halen.

    Ze bieden het aan als gratis, je download de 'full game' om vervolgens te moeten betalen. De game kan best leuk zijn maar ik doelde alleen op de verkooptruc, zoals steeds vaker voorkomt.
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nee. Dat is maar met heel weinig arcade games zo. Tenzij je op player 1 de account inlogd inlogt die hem gekocht hebt en met player 2 de game start ;)
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Mijn zwager speelt op mijn oude Xbox al mijn arcade games met zijn eigen gamertag en ik heb al die games weer gedownload met mijn eigen gamertag op mijn nieuwe Xbox. Volgens mij kan ik die games nu alleen spelen als ik ingelogd ben maar dat ben ik toch altijd dus..
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd niet van pap, ook niet van porridge, maarja Sonic Spinball vond ik nog wel aardig voor een uurtje, een pinbal spel spelen met een flipperkast kan leuk zijn voor 10 minuten. Maar om nou tientallen uren een virtueel flipperkast spel te doen? muaa :)
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Sonic Spinball is er totaal niet mee te vergelijken lol. Nooit gehoord van het spreekwoord: ik lust er wel pap van? Bedoel ik niet letterlijk.
    Tientallen uren is btw nog veel te weinig voor mij. Ze zijn zo goed.
    @Se7en

    Wat snap je nou niet? Het PLATFORM is gratis. De tafels niet. De Full Game optie is de enige mogelijkheid om het aan te bieden.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  16. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de game is gratis maar je bent wel beperkt tot één tafel, klinkt als een trail?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je doet er veel te moeilijk over. :p
    FX2 moet je niet zien als een game, alleen als een wijze waarop tafels aan je verkocht worden. Een platform... Maar de enige manier die ze hebben om het aan je aan te bieden is via XBLA. En aangezien ze je niet laten betalen voor het platform staat het er natuurlijk als een gratis Full Game. Je krijgt namelijk de volledige service en niet maar een gedeelte, dus het is wel degelijk de Full 'Game' . ;)

    Daarnaast is er 'DLC' voor FX2, wat de tafels zijn. Waar je ook een gratis trial van kunt proberen voor je het koopt.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-|:-
    Klopt, ik heb nog nooit van dat spreekwoord gehoord. :'-(. M.a.w, mijn reactie was een manier om jouw spreekwoord op een grappige manier aan te passen. Heb je Sonic Sinpnball wel gespeeld? Pinball FX is volgensmij ook een flipperkast met veel toeters en bellen, natuurlijk zonder Sonic en zonder dat je naar volgende stages gaat enzo maar toch.....
    [​IMG]
    [​IMG]

    Er zullen wel wat verschillen zijn, maar je moet je balletje boven de flippers houden en zoveel mogelijk punten scoren door het behalen van "objectives". Tja wat dat betreft vind ik de pinbal spellen veel op elkaar lijken. En ja dit zou je ook kunnen doorvertalen naar een shooters waarbij je van A naar B gaat en alles onderweg overhoop schiet :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger Spinball gehad ja. Was destijds al niet een goede game. Daarvoor moest Pinball Dreams En Pinball Fantasies hebben. Maar die games staan in schril contrast met wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is. Kom maar eens een keer bij me kijken als je wilt.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon je in Hoofddorp dan? :). Anyway, ik begrijp het zelf niet zo goed dat jij helemaal fan bent geworden van Pinball etc, ik vind het eentonig en zonde van het geld. Laat er echter geen misverstand over zijn dat ik vind dat ieder zo zijn game moet spelen. Als jij wilt pinballen, be my guest:b:... Misschien probeer ik nog wel eens een tafel van pinbal fx2, gezien het enthousiasme hier op xboxworld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina